به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
نحوه پاسخگویی به پیگیری های تلفنی "خبردنا" جز فرار از پاسخگویی را متبادر نمی کرد .
خبر دنا : مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پاسخ به سوالات این پایگاه خبری طفره رفت .

به گزارش " خبر دنا "، " محمد موحد پور " مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که باید پاسخگوی سوالات رسانه ها باشد برخلاف وعده داده شده اش از این مهم سرباز زده است و پاسخگوی سوالات " خبردنا" نیست .

این گزارش تصریح دارد چندی قبل جناب موحد پور با استقبال از پاسخ به سوالات "خبردنا" در خصوص عملکرد رسانه ها ی استان در انعکاس فعالیت های دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد قول داد که این سوالات را پاسخ دهد قولی که با بد عهدی وی هر گز عملی نشد.

نحوه پاسخگویی به پیگیری های تلفنی "خبردنا" جز فرار از پاسخگویی را متبادر نمی کرد .

جناب موحد پور هیچ سابقه رسانه ای و وزارت کشوری ندارد و در دوران مدیریت "موسی خادمی" به ناگه مسوليت مهم مدیرکل روابط عمومی و دفتر استاندار را با هم عهده دار شد که البته تغییر مکرر مشاور رسانه ای و مدیریت روابط عمومی استانداری استان در مدت مدیریت خادمی خود گویای عملکرد تیم روابط عمومی ایشان است .

درباره عملکرد جناب موحد پور گزارش مستندی بزودی در خبردنا منتشر می شود .
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
1
0
چند مدت پیش جنای آقای استاندار به مدیران توصیه میکردند که افراد متخصص رو به کار بگیرند..به جرآت هم بیان میکردند که از رانت پست وسمت شون استفاده نکردن..از برادرشون بگذریم که مثنوی هفتاد من میشه..اینم نمونه اش....منتظر موارد بعدی هم باشید که هردم از این باغ بری میرسد.....
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
عصر دنا ببخشید یادم رفت خبر دنا یادت که هست تا چند وقت پیش عصر دنا بودی الان شدی خبر دنا خدا میدونه فردا چه اسمی برای سایتت میخوای بزنی.میدونی دلیلش چیه دلیلش تهمت و افترا هایی هستش که علیه شخص استاندار و همراهان و مدیرانش میزنی.آخه برادر من شما خودت وجدانت رو قاضی کن از صبح تا شب کارت شده حمایت از نماینده گچساران و تهمت و افترا و تشویش اذهان عمومی علیه مدیران ارشد استان و علی الخصوص شخص استاندار استان.چرا نمیذاری مدیران کلان کارشونو درست انجام بدن و برای مردم کارهاشون درست و صادقانه تبیین بشه و نه از روی غرض و ....
برادر علیبازی زدن سایت در جهت تخریب شما کار بسیار ساده ای است.هم میشه سایت زد و هم از طریق فضای مجازی و ... به راحتی شما رو تخریب کرد اما این کار دور از انسانیت هست چرا که تهمت و افترا و غیبت از مواردی است که در قرآن عینا به آن اشاره شده و اگر کسی ذره ای از قرآن و اسلام بداند و درک کند هیچ گاه به چنین سمت و سوهایی که صرفا مغرضانه و در جهت تخریب افراد و مسوولین کلان استانی است آن هم بی دلیل و بی جهت نمیرود.
شما بهتر است به بیرون از خود نیز نگاهه بیندازید و القاب و صفت هایی که به شما نیز نسبت میدهند بنگرید ولی من شخصا هیچ کدام از این ها رو نمیگم چون ممکن است مصداق تهمت باشد.به هر حال شجاعت به خرج دهید و نظر من رو منتشر کنید و از محضر خدای بزرگ عذرخواهی و توبه کنید شاید که مقبول واقع شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
1
حقت بود تا تو باشی و شیطنت بازی در نیاری
نام:
ایمیل:
* نظر: