به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
امام جمعه قلعه‌رئیسی:
وی گفت: دشن در برجام امتیازات لازم را از ما گرفت و عده‌ای از روی غفلت بر طبل پیروزی برجام می‌کوبند.
خبردنا: امام جمعه قلعه‌رئیسی با قدردانی از پیگیری مفاسد توسط قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه پیگیر موضوع برادر رئیس‌جمهور باشد.

به گزارش"خبردنا"، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به دلیل دوم نبوت اشاره کرد و افزود: دومین راه اثبات پیامبر این است که پیامبر دیگری که عصمت او محرز است به نبوت او گواهی دهد لذا به اعتقاد ما پیامبرانی همچون حضرت موسی و عیسی در عصر خویش مردم را به ظهور پیامبر اسلام بشارت دادند.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه لازمه دوستی و مودت اطاعت و تبعیت‌پذیری است تصریح کرد: در مراتب و مراحل رهبری و ولایت دینی در عصر غیبت و انتظار که ولایت فقیه همان رسالت و اختیارات پیامبر و امام معصوم را در اجرای احکام و شریعت دنبال می‌کند هیچ تفاوتی ندارد.

صلواتی گفت: خداوند متعال در سوره نساء دستور به اطاعت از ولایت فقیه را داده است که اطیعوالله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم فی زماننا اولی‌الامر امام خامنه‌ای است.

وی در ادامه با اشاره به یک سالگی برجام عنوان کرد: در آغاز کار دولت قریب به 20 سانتریفیوژ در کشور کار می‌کرد حالا 5 هزار بیشتر نیست، اورانیم را تا 20 درصد غنی می‌کردیم حالا حدود 3 درصد داریم و امروز باید نگاه کنیم که چه داشتیم و چه به دست آوردیم.

این خطیب جمعه افزود: امروز عمده تحریم‌های بانکی و مالی هست و آمریکا به ظاهر می‌گوید تحریم نیست اما طبق قانون isa هرکسی با ایران معامله کند روی کاغذ پدرش را در می‌آورند.

صلواتی با بیان اینکه برجام یک ولد نامشروع است که در آینده هرکسی آن را به گردن دیگری می‌اندازد تصریح کرد: برجام قطعا برای کشور خساراتی دارد و ادامه‌دار است و به این زودی از شر و گرفتاری‌های برجام نجات پیدا نمی‌کنیم.

وی گفت: دشن در برجام امتیازات لازم را از ما گرفت و عده‌ای از روی غفلت بر طبل پیروزی برجام می‌کوبند.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه با تقدیر از زحمات نماینده شهرستان کهگیلویه در جهت حل مشکلات منطقه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در سطح منطقه مسؤولان در خواب هستند با تلاش‌ها و زحمات نماینده محترم خبرهای امیدوار کننده از گاز، راه و ورزشگاه است که مردم باید امیدوار باشند که کل پروژه گاز با اعتبار اختصاص یافته به مناقصه رفت.

وی گفت: در خصوص جاده با پیگیری انجام شده روند پروژه رو به ملی شدن است و در خصوص ورزشگاه با اعزام کارشناسانی به منطقه باید امیدوار به ساخت این ورزشگاه در آینده نزدیک باشیم که به نیابت از مردم منطقه از زحمات شبانه‌روزی نماینده محترم شهرستان کهگیلویه بزرگ در مجلس تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین از زحمات فرماندار و استاندار به خاطر داشتن چنین دغدغه‌هایی تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه نیاز امروز کشور یک قوه قضائیه مستقل و شجاع است اضافه کرد: همه مسئولان کشور باید از حرکت مبارک قوه قضائیه حمایت کنند و حمله دشمنان خارجی و برخی دنباله‌های داخلی نشان از حرکت درست قوه قضائیه است.

صلواتی خاطرنشان کرد: از قوه قضائیه می‌خواهیم در مبارزه با فساد به هیچ جناح و فردی توجه نکند و وابستگی به افراد و مسوولان را در نظر نگیرد و از نقد منصفانه استقبال کند و موضوع برادر رئیس جمهور را مشخص کند.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
2
0
احسن درود سپاس
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
پراید5میلیونی یهویی شد 20میلیون ..اون موقع کجابودید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
برجام ولد مشروع باشد یا نباشد بدون اذن رهبر تصویب نشد
بابا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
جناب شیخ جای تعجب وشگفتی بسیار است اینقدرناصواب وبیهوده سخن میگویید اگر جناب تان وسایرین در کسوت وشغل شما نیز بدور از هرگونه گرایش فکری وسیاسی با درنظر گرفتن اصل بیطرفی برمنبرها ودر تریبون های عمومی که با خون سرخ هزاران کبوترخونین بال حاصل شده و امروز براحتی تفنگ دردست اقدام به بیان نظرات شخصی خود می نمایید اصل بیطرفی را رعایت میکردید ومنصفانه قضاوت می نمودید تیترصحبتهایتان در نماز جمعه ولد نامشروع نبود این ولد نامشروعی که از آن سخن میگویید با نظارت ودرسایه ساررهنمودهای ارزشمند مقام عظمای ولایت و مشاوره های مقامات دلسوز زاده شده ممکن است در برخی از مفاد برجام نواقصی نیز دیده شود اما نتیجه اصلی آن عزت واقتدارایران اسلامی در جهان است .دردوره ای از زندگی مردم قرص رانیتیدین درداروخانه ها پیدا نمیشد مردم از نبود شیرخشک درداروخانه ها رنج می بردند هرروز وهرشب اجناس گران میشد فروش نفت دربرابر غذا بود درفرود گاههای کشور بویژه مهرآباد دهها هواپیمای غول پیکر بواسطه نداشتن یک قطعه کوچک سالهاست خاک می خورند وصدها مورد دیگر که دراین مقال نمی گنجد اقتدار سیاسی ایران در دودولت اخیر و کشانیدن کشورهای اروپایی پای میزمذاکره و خروج پرونده هسته ایران از شورای امنیت ،افزایش صادارت نقت ،فعالیت تجاری کشتیرانی وبانک ها و ثبات نسبی قیمتها و.....چطور به چشم تان دیده نمیشود ... آنقدردراین هشت سال خزانه دولت خالی شده وآنقدردر کشور چاله چوله ایجاد شده که سال ها وقت میبرد تا هم خزانه پرشود وهم چاله چوله ها البته اگر شما بگذارید مطمئن باشید دیگر احمدی نژاد نمی آید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
شیخ شوریده حال ماچه نمیگوید !!
نام:
ایمیل:
* نظر: