به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۳۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
دکتر " دلاویز "یکی از جوان ترین ، پاکدست ترین ، خوشنام ترین ، و شایسته ترین مدیران وزارت نفت و از فرزندان شهرستان " باشت " استان " کهگیلویه و بویراحمد " است که هم اکنون مشاور وزیر نفت است و انتصاب در مسئولیت مدیرعاملی شرکت نفت خزر با حفظ این مسئولیت مهم انجام شده است .
خبردنا :  وزارت نفت دولت یازدهم با انتصاب یکی از شایسته ترین فرزندان استان " کهگیلویه و بویراحمد " بعنوان مدیرعامل شرکت نفت " خزر " عیدی مناسبی به مردم این استان داد .

به گزارش " خبردنا " ، طی حکمی  از سوی مهندس "کاردر " مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، دکتر "محسن دلاویز " به عنوان مدیرعامل جدید  شرکت نفت "خزر " منصوب شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در حکم علی کاردر خطاب به دکتر دلاویز آمده است: «بنا به پیشنهاد معاون مدیرعامل در توسعه و مهندسی و با عنایت به مراتب تعهد و شایستگی، جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت نفت خزر منصوب می شوید.

برنامه ریزی جامع و ساماندهی مدیریت، اجرای طرح های اکتشاف نفت و گاز در حوزه دریای خزر و تسریع در ایجاد زیرساخت های مورد نیاز با هدف بهره برداری از منابع هیدروکربوری حوزه مذکور از جمله اولویت های کاری جنابعالی است.

امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

*******

دکتر " دلاویز "یکی از جوان ترین  ، پاکدست ترین ، خوشنام ترین ، و شایسته ترین  مدیران وزارت نفت و از فرزندان شهرستان " باشت " استان " کهگیلویه و بویراحمد " است که هم اکنون مشاور وزیر نفت است و انتصاب در مسئولیت مدیرعاملی شرکت نفت خزر با حفظ این مسئولیت مهم انجام شده است .

مهندس " زنگنه " وزیر نفت پیش تر خبر از جوانگرایی در انتصاب مدیران نفتی داده بود که بنظر می رسد با انتصاب دکتر "دلاویز" جوان و باتجربه ، وزیر نفت مسیر درستی را انتخاب کرده است که انشاله استمرار داشته باشد .

دکتر دلاویز پیش از این در مسئولیت های مهم معاون صندوق بازنشستگی وزارت نفت ، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد ،  معاون برنامه ریزی و توسعه شستا، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری ، معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو، مدیر عامل شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی کشوری حضور داشته و همچنین ، سخنگویی سازمان انرژی اتمی،مدیرکل حوزه ریاست ،مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی،مدیرکل تشکیلات روش ها و تحول اداری و مشاور رییس سازمان انرژی اتمی و ریاست هیات مدیره شرکت لوله سازی اهواز، کارخانجات تولیدی تهران و عضویت در هیات مدیره شرکت های مختلف از جمله ذوب آهن اصفهان، بازرگانی صندوق بازنشستکی بخشی از پیشینه مدیریتی وی است.
 
با این حکم انتصاب دکتر دلاویز با حفظ مسئولیت مشاور وزیر نفت بعنوان مدیرعامل شرکت نفت خزر منصوب شده است و امید می رود سال 96 سالی پر از موفقیت و پیشگامی برای این شرکت نفتی باشد .

" خبردنا " مفتخر است ضمن تشکر از مسئولان ارشد وزارت نفت بویزه جناب مهندس "زنگنه " وزیر محبوب نفت این انتصاب شایسته را به برادر ارزشمند و فرهیخته دکتر " دلاویز " و همه مردم استان بویژه شهرستان " باشت " صمیمانه تبریک گفته و امید است وی همانند گذشته در مسئولیت پیش رو بخوبی بدرخشد و خدمات ارزشمندی را به کشور و نظام تقدیم نمایند .


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
2
0
دكتر دلاويز عزيز فرزند رشيد شهرستان باشت
با عرض تبريك وارزوي موفقيت هاي بيشتر
باشت.همسایه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
2
0
دوست عزیز وگرانقدر
جناب آقای دکتر محسن دلاویز
ضمن عرض تبریک به مناسبت این انتصاب،آرزوی موفقیت بیش از پیش جنابعالی را ازخداوند متعال خواستارم.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
2
چه ربطی به کهگیلویه داشت؟
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
1
با آرزوی توفیق برای دکتر دلاویز جا داشت از آقای خطیبی در زمان تصدی سرپرستی نفت خزر تشکر و قدر دانی میشد در این حکم.....خوب است آقای کاردر توجه داشتند باشند و عرف را رعایت میکردنند.
ارمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
3
هیچ سابقه نفتی در مناطق عملیاتی ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر: