به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۵۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از 688 نامزد پیش ثبت نامی، 44 نامزد خانم هستند.

خبردنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا که در فرمانداری ها، بخشداری ها و دفاتر پیشخوان نام نویسی اولیه انجام داده اند را 688 نامزد عنوان کرد.

فتاح محمدی به "خبردنا" گفت: 688 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا پیش ثبت نام کرده اند و از امروز نام نویسی رسمی از آنها در فرمانداری ها و بخشداری ها شروع شده است.

وی تعداد نامزدهای پیش ثبت نام شده در کهگیلویه و بویراحمد را 449 نفر برای انتخابات شورای اسلامی روستاها و 239 نامزد را برای انتخابات شورای اسلامی شهرها برشمرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از 688 نامزد پیش ثبت نامی، 44 نامزد خانم هستند.

محمدی گفت: شهر یاسوج با 63 نامزد و روستای شاه زینعلی باشت با هشت نامزد بیشترین نامزدهای ثبت نامی مرحله اول را در کهگیلویه و بویراحمد به خود اختصاص داده اند.

وی تاکید کرد که نامزدهای انتخاباتی شورای شهر و روستا در زمان مراجعه به فرمانداری ها و بخشداریها،  مدارک اعلام شده کارت ملی, مدرک تحصیلی و عدم سوء پیشنه را به همراه کپی مدارک به همراه داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از امروز یکم فروردین ماه تا ششم فروردین ماه جاری برای نام نویسی نهایی به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: