به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
وی با تقدیر ویژه از مهندس زنگنه وزیر نفت از همراهی و همکاری مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب و مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت نفت امیدیه و آغاجاری در اجرای این قانون تشکر و قددرانی نمود .
خبردنا : نماینده کهگیلویه بزرگ از پرداخت فاز اول عوارض نوسازی چاههای نفت به شهرداری " لیکک " مرکز شهرستان " بهمئی " خبر داد .

سردار " عدل هاشمی پور " در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " گفت : با پیگیری های مستمر انجام شده و مکاتبات خادم مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با وزارت نفت خوشبختانه فاز اول پرداخت عوارض نوسازی چاههای نفت به شهرداری " لیکک " به مبلغ پانصد و 50 میلیون تومان انجام و این مبلغ به حساب شهرداری لیکک واریز شد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:  پرداخت عوارض نوسازی چاههای نفت به شهرداری لیکک در آینده هم ادامه خواهد داشت .

وی با تقدیر ویژه از مهندس زنگنه وزیر نفت از همراهی و همکاری مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب  و مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت نفت امیدیه و آغاجاری  در اجرای این قانون تشکر و قددرانی نمود .

" خبردنا " معتقد است اگر شهرداری و شورای شهر " لیکک " بتوانند بخوبی این عیدی سردار هاشمی را در این شهر هزینه نمایند شاهد دگرگونی در آن خواهیم بود .

مردم باید نتیجه این تلاش ها را در شهر خود ببینند بشرطی که مدیریت شهری " لیکک " و سایر مناطق حوزه انتخابیه نحوه هزینه کرد آن را بخوبی بدانند نه آنکه آن را صرف پرداخت پاداش و حقوق نمایند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آقای کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
انشاله که نظارت بر نحوه هزینه های شهرداری صورت بگیره-بعدش هم حاجی عزیز شهرداری گچساران هر دوره بالای چندین میلیارد عوارض دریافت میکنه البته حقش هم هست -حالا لیکک که این همه چاه نفت وآلایندگی چاههای نفت ،چرا اینقد کم.شما عوارض نو سازی گرفتی .برای آلایندگی هم باید عوارض پرداخت بشه.
نام:
ایمیل:
* نظر: