به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۴۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
خبردنا: نایب رییس مجلس شورای اسلامی جلسه بعدی مجلس را 19 اردیبهشت ماه اعلام کرد و پس از آن نیز نمایندگان برای نظارت بر انتخابات به حوزه‎های خویش بازخواهند گشت.

به گزارش ایرنا براساس برنامه اعلامی توسط هیات رییسه مجلس،‌خانه ملت روز 19 و 20 اردیبهشت ماه جلسه علنی دارد و سپس نمایندگان بار دیگر با توجه به حضور در انتخابات شوراها به حوزه های انتخابیه خود خواهند رفت.

پيش از پايان جلسه امروز محمدعلی وکیلی عضو هیات رییسه از حضور‌ چهار نفر از وزرا در مجلس خبر داد تا از نزديک در جریان مشکلات حوزه‌های انتخابیه قرار گيرند. به گفته وي فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در دفتر هیئت رئیسه مجلس، پذیرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

گفتني است اعضای فراکسیون «نمایندگان اهل سنت» و «روحانی» مجلس در بیانیه‌ای ضمن قدردانی و تشکر از مواضع آیت الله مکارم شیرازی در راستای ایجاد وحدت، انسجام و محبت در جامعه اسلامی، از آن حمایت کردند.

در اين بيانيه آمده بود: بر خود لازم می دانیم به عنوان بخشی از جامعه سرافراز و سربلند ایران کهن از مواضع حکیمانه، دلسوزانه و پدرانه حضرتعالی در راستای ایجاد وحدت، انسجام و محبت در جامعه اسلامی که نیاز ضروری حیات امت واحده اسلامی بوده و این روزها بیش از گذشته نیازمند آنیم، تشکر و قدردانی کنیم و اعلام حمایت نماییم.
نام:
ایمیل:
* نظر: