به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۴۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
خبردنا:  ظن کارآگاهان به ماجرای مرگ یک مرد، راز جنایت خانوادگی را فاش کرد.

در آبان ماه سال گذشته مأموران جسد مرد جوانی را در حاشیه شهر شیراز پیدا کردند. هیچ مدارکی کنار جسد وجود نداشت و با توجه بهوجود آثار خفگی و اصابت چاقو روی دستان قربانی این فرضیه قوت یافت که وی به قتل رسیده است.
 
به همینخاطر جسد این مرد بهعنوان مجهولالهویه به پزشکی قانونی فرستاده و همزمان پروندهای در اداره آگاهی استان فارس گشوده شد و تیمی از مأموران تحقیقات درخصوص مرگ این مرد را آغاز کردند.
 
انگشت نگاری
 
مأموران در نخستین اقدام به سراغ پروندههای مربوط به افراد ناپدید شده رفتند اما مشخصات جسد با هیچ کدام از کسانی که طی هفتههای اخیر گم شده بودند، مطابقت نداشت. از سوی دیگر معاینات اولیه پزشکی حاکی از آن بود که قربانی بر اثر خفگی و اصابت چاقو به کام مرگ رفته است. مأموران وقتی در این شاخه به بنبست رسیدند به انگشتنگاری از جسد پرداختند؛نتیجه انگشتنگاری، هویت قربانی را فاش کرد. مأموران در ادامه به سراغ خانواده مقتول رفتند و همسر قربانی وقتی متوجه شد که شوهرش به کام مرگ رفته و مأموران جسدش را در حاشیه شهر پیدا کردهاند، گفت: من و همسرم از مدت ها قبل با هم اختلاف شدیدی داشتیم .وی ادامه داد: معمولا شوهرم بدون اینکه ما را در جریان قرار دهد از خانه بیرون میرفت و بعد از چند روز بر میگشت، به همینخاطر وقتی گم شد، نگرانش نشدیم.
 
راز جنایت با وجود اینکه همسر و دیگر اعضای خانواده قربانی اظهارات مشابهی داشتند اما بهنظر مأموران مرگ مرد جوان مشکوک بود. با اصرار کارآگاهان جنایی، پزشکی قانونی مجددا به معاینه جسد مرد جوان پرداخت تا اینکه با انجام آزمایشهای تخصصی مشخص شد که وی بر اثر خفگی به کام مرگ رفته است. همین نظریه نشان از جنایتی خاموش میداد. برای همین کارآگاهان باردیگر به تحقیق از خانواده قربانی پرداختند تا اینکه سرانجام مادرزن وی کلید معمای جنایت را در اختیار تیم تحقیق قرار داد.
وی گفت: دامادم مرتب دخترم را کتک میزد و خانوادهاش را اذیت میکرد. برای اینکه دخترم از دست شکنجههای او خلاص شود، نقشه کشتن وی را کشیدم. برای اجرای این نقشه زمانی که در خواب بود او را با چاقو زدم . بعد از اینکه او بیهوش شد وی را خفه کردم.بعد از اعترافات این زن ، برادرشوهر وی نیز دستگیر شد.
 
این زن جوان نزد بازپرس درخشان نیز به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این جنایت را مسائل خانوادگی عنوان کرد.متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: