به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۴۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
مدیرعامل برق منطقه ای استان خوزستان :
یک هزار و 609 کیلومتر خطوط انتقال برق باید شستشو شود که تا پایان سال گذشته 88 درصد معادل یک هزار و 377 کیلومتر شستشو شده است.
خبردنا: مدیرعامل برق منطقه ای استان خوزستان گفت: دولت تدبیر و امید برای بهبود و توسعه شبکه های برق استانهای کهگیلویه و بویراحمد خوزستان اعتباری معادل یک هزار و 500 میلیارد تومان تخصیص داده است.

به گزارش "خبردنا"
، مهندس "محمود دشت بزرگ " در شورای پایایی شبکه برق استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: اعتبار موردنیاز برای بهبود و توسعه شبکه های برق استان خوزستان پنج هزار میلیارد تومان است.

مدیرعامل برق منطقه ای استان خوزستان گفت: اعتبار تخصیص یافته برای بهبود و توسعه شبکه های برق این 2 استان برای یکدوره سه ساله است.

دشت بزرگ با تشریح فعالیت های مستمر برای گاهش خاموشی ها در زمان گردو غبار استان خوزستان، تصریح کرد: بعد از گردو غبار این استان تاکنون 97 ایستگاه برق بطور کامل شستشو شده است.

وی افزود: یک هزار و 609 کیلومتر خطوط انتقال برق باید شستشو شود که تا پایان سال گذشته 88 درصد معادل یک هزار و 377 کیلومتر شستشو شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان خوزستان با اشاره به وضعیت خاص اقلیمی این استان و گرمای آن، خاطرنشان کرد: شستشو شبکه های انتقال و توزیع در این استان باید سالیانه شستشو تا شاهد مشکلات گذشته نباشیم.

دشت بزرگ گفت: شاید پیک برق امسال شرایط بحرانی را داشته باشد که برنامه ریزی های مستمری برای جلوگیری از خاموشی های بابرنامه احتمالی تاکنون انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد 10 درصدی مصرف برق در سال گذشته در این استان خبرداد و اظهارداشت: امکان افزایش حدود هفت درصدی این مصرف در سالجاری نیز پیش بینی می شود.

" مهندس داود راهزادی" گفت: بیش از 240 هزار مشترک در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که الگوی مصرف انرژی برق آنها در حال تغییر و بسمت و سوی وسایل برقی پرمصرف است.

وی با تشریح آخرین خدمات دولت تدبیر و امید برای ایجاد برق پایدار در کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: خدمات صورت گرفته در چندساله اخیر دولت تدبیر و امید برای ایجاد برق پایدار شایسته و قابل تقدیر بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی کاستی های صنعت برق در این استان، تصریح کرد: این استان دارای 55 فیدر بوده که باتوجه به کوهستانی بودن منطقه و پراکندگی روستاها بسیار ناچیز است.

راهزادی افزود: از مدیران ارشد برق منطقه ای خوزستان می خواهیم برای رفع مشکلات آینده کهگیلویه و بویراحمد در حوزه برق، اعتبارات ویژه ای برای راه اندازی ایستگاههای جدید تخصیص دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، در شورای پایایی شبکه برق استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، مهندس عبدالصاحب ارجمند مدیرکل دفتر راهبردی و نظارت برانتقال و توزیع برق وزارت نیرو نیز به بیان راهکارهای فنی مهندسی در حوزه برق تامین برق پایدار در تابستان امسال عنوان کرد.

همچنین مدیران ارشد صنعت برق در استان خوزستان به بیان مشکلات و تنگناهای کنونی این صنعت پرداخته و خواستار رفع آنان شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: