به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۴۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
در دقیقه 77 دومین تعویض برای نفت بهنام برهانی‌نژاد به جای علی کرمی وارد بازی شد.
خبردنا: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل اروند خرمشهر شکست خورد.

به گزارش "خبردنا"، از سری مسابقات هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز دو تیم اروند خرمشهر و نفت و گاز گچساران در ورزشگاه شهید بشارت دوگنبدان به مصاف هم رفتند .

در این مسابقه به میزبانی نفت و گاز گچساران در ورزشگاه شهید بشارت برگزار شد تیم نفت و گاز گچساران با ترکیب بازیکنان از جمله هادی زرین ساعد، عماد قاسمی، علی جهانگیری، نبی‌الله اسدی، کریم شاوردی، مرتضی حیدری، علی کرمی، یحیی رحمانی، اسماعیل هاشمی، فرشید پاداش و سهیل صالحی به زمین رفتند.

در نیمه اول بازی تیم نفت و گاز گچساران تیم برتر زمین بود و کاملا بازی در نیمه زمین حریف پیگیری می‌شد.

اما در نیمه اول و با وقت اضافه 4 دقیقه دو تیم مساوی به رختکن رفتند.

در شروع نیمه دوم بازی در حالی که دو تیم مساوی بودند در دقیقه 70 اولین تعویض برای تیم نفت اتفاق افتاد و فرشید علیزاده به جای سهیل صالحی وارد بازی شد.

همچنین در دقیقه 77 دومین تعویض برای نفت بهنام برهانی‌نژاد به جای علی کرمی وارد بازی شد.

در ادامه در دقیقه 87 تیم نفت و گاز گچساران آخرین تعویض خود را انجام داده و محمد امین مزرعه به جای اسماعیل هاشمی‌نیا وارد بازی شد.

به گزارش"خبردنا"  دیدار نفت‌ و گاز گچساران و کارون اروند خرمشهر به‌ دلیل جو ورزشگاه چند بار دچار وقفه شد و داور مسابقه قصد داشت بازی را نیمه تمام اعلام کند، اما در نهایت این دیدار ادامه یافت و مردان خرمشهری با گلزنی در لحظات پایانی به یک پیروزی مهم در مقابل میزبان رسیدند و با 11 امتیاز به صدر جدول گروه صعود کردند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
اوج وحشی گیری رو می رسونه این رفتارها
نام:
ایمیل:
* نظر: