به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۶۷۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
پدر این دانش آموز گفت :باتوجه به اینکه ادامه زندگی فرزندم غیره ممکن بود برای رضای خدا وکمک به همنوعان زندگی را به نیازمندان هدیه دادیم.
خبردنا: در اقدامی خداپسندانه ، خانواده دانش آموز ۱۶ساله دهدشتی از اهالی روستای دم مهد کهگیلویه اعضای بدن فرزند مرگ مغزی خود را برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش"خبردنا" رئیس آموزش و پرورش دهدشت که همراه با اعضای خانواده این دانش آموز در بیمارستان حضور یافته بود گفت : دانش آموز آرمین صبیحی نیکو از دانش آموز مستعدپایه نهم دبیرستان متوسطه اول شهدای دم مهد از توابع دهدشت بود.

لطف الله فروزان افزود : پس از تصادف این دانش آموز واعلام پزشکان مبنی بر مرگ مغزی در نشستی که با خانواده وی برگزار شد در اقدامی خیرخواهانه رضایت به اهداء اعضای بدن وی دادند.

وی اظهار داشت :وی از دانش آموزان توانمند در زمینه هنری بود و در فیلم گاوگا که در منطقه کهگیلویه تهیه شد به همراه پدر از بازیگران اصلی فیلم بود.

پدر این دانش آموز نیز گفت :باتوجه به اینکه ادامه زندگی فرزندم غیره ممکن بود برای رضای خدا وکمک به همنوعان زندگی را به نیازمندان هدیه دادیم.

مسئول پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت:با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاههای یاسوج ، شیراز ۲کلیه ،کبد و لوزالمعده مرحوم صبیحی از بدنش جدا و برای پیوند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت.

ساسان عباسی افزود :این مورد هفتمین بیمار مرگ مغزی استان در سالجاری وچهارمین مورد در دهدشت است که به بیماران نیازمند اهدا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: