به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۶۸۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
در این پیام آمده است: ستاد در یک نبرد نابرابر تبلیغاتی همزمان با دو ستاد قدرتمند دست و پنجه نرم می‌کرد.
خبردنا: رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری از برگزارکنندگان این انتخابات به شدت انتقاد کرد .

به گزارش "خبردنا" ، حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در این پیام ضمن تبریک حلول ماه پرفیض و پر برکت رمضان و آرزوی توفیق عبادت و بندگی و قبولی طاعات و عبادات نکاتی در خصوص انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری به سمع و نظر مردم کهگیلویه و بویراحمد رسانده که در متن آن آمده است:

تشکر و قدردانی فراوان از همه مردم شریف استان که با شرکت در این انتخابات حماسه دیگری رقم زدند و تشکر افزونتر از کسانی با تمام تلاش وجدیت و اخلاص به گزینه اصلح یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رأی دادند.

در ادامه آمده است:  ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی که اینجانب افتخار خادمی آن را داشتم با بضاعت مالی بسیار ناچیز تمام تلاش خود را جهت جذب حداکثری به کار گرفت اینجانب ضمن تشکر و دست مریزاد به همه عزیزانی که بدون چشم داشت در کمال اخلاص، شبانه روزی تلاش و کوشش کردند سپاسگزاری دارم و نقاط قوت را محصول کار آنها می‌دانم و بابت نقاط ضعف که همه به اینجانب بر می‌گردد از همگان پوزش می‌طلبم.

 در این پیام آمده است: ستاد در یک نبرد نابرابر تبلیغاتی همزمان با دو ستاد قدرتمند دست و پنجه نرم می‌کرد. یک ستاد تبلیغاتی آقای دکتر روحانی که الحمدالله از مواهب بسیار خوبی برخوردار بود که همین جا پیشنهاد می‌کنم برای اینکه مردم در جریان پولهای هزینه شده قرار گیرند پرینت حساب هر دو ستاد برای مردم منتشر گردد و دیگری تیم عملیاتی که تیم اجرایی استان از استاندار تا فرمانداران، بخشداران و برخی دهیاری‌ها و .... بودند.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب خداوند را شاکرم با همه بضاعت ناچیز مالی ولی به لطف همت جهادی مردم در این مبارزه تبلیغاتی پیروز میدان بودیم و اگر رأی مردم به طور کامل اخذ می‌شد نتیجه حداقل 55 به 45 به نفع ما می‌بود. عصبانیت برخی  اصلاح طلبان مرکزنشین از مدیریت اجرایی استان گواه دیگری بر این مدعاست.

در این پیام تصریح شده است: جا دارد همه ما از مدعیان تدبیر و امید بپرسیم چکار کردید که مشارکت مردم در سطح استان پایین آمد. مگر همین مردم نبودند که همیشه رتبه اول تا دوم و حداقل سوم را داشتند چرا آراء مردم بخوبی گرفته نشد تا این قدر میزان مشارکت در استان تنزل پیدا کرد؟

در ادامه این پیام آمده است: از دستگاه محترم قضائی می‌خواهم با مدیران متخلف من جمله استاندار، مدیرکل سیاسی و برخی فرمانداران و مدیرانی که در روز استقبال از آقای جهانگیری(کاندیدای انتخابات دوازدهم) که در وقت اداری با خودروهای دولتی به استقبال آمدند و در جریان برگزاری انتخابات تخلفاتی داشته‌اند برخورد مناسب  صورت دهد تا اعتماد عمومی مردم خدشه‌دار نشود.

پناهی در این پیام آورده است: از مدعیان مدیریت علمی در استان می پرسم چه کردید که این میزان نارضایتی گسترده در جریان شوراها در استان وجود دارد و متأسفانه بعد از سالها که در هیچ انتخاباتی خونی از دماغ کسی در نمی آمد شاهد درگیری مسلحانه و قتل در یک منطقه و اعتصاب و اعتراض در برخی دیگر از مناطق هستیم.

در پیام پناهی آمده است: این انتخابات الحمدالله امتحان خوبی بود. برخی مدعیان اصولگرایی که سالیان نه چندان دور تولد دوم خردادی‌ها برای خاطر حضور آنها در انتخابات بود و یا صدا و سیمای  جمهوری اسلامی بنام آنها اسم گذاری می‌شد الان همانها در صف کسانی قرار گرفته‌اند که حاضرند با حسن روحانی به جهنم  بروند ولی حاضر نیستند با  ذریه حضرت زهراء سید ابراهیم رئیسی به بهشت بروند. خدا را شکر این جریان پوست اندازی خوبی کرد و این را به فال نیک می‌گیرم.

در متن این پیام آمده است: جریان نیروهای انقلاب دارای گفتمان قوی و مطالبه گرد خواهند بود و به فضل الهی مطالبات مردم را رصد و از حقوق آنها به نحو احسن دفاع خواهد کرد و جریان به ظاهر پیروز باید آمادگی پاسخگویی داشته باشند. مطالبه ما آنقدر قوی و محکم خواهد بود که به جای انفعال، فعالانه در صحنه حضور خواهیم داشت و آنها را نسبت به شعارهای داده شده در صورت عمل نکردن بازخواست خواهیم کرد.

در این پیام تأکید شده است: اینجانب خود را متعهد می‌دانم که در اسرع وقت در شهرستانها و بخشها از نزدیک از همه کسانی که در ستادها زحمت کشیدند تشکر و قدردانی نمایم و با کمک همه دردمندان و دلسوزان انقلاب در استان به جذب حداکثری نیروها، در مراکز علمی، آموزشی و در سطح کل استان بپردازیم تا مردم عزیزمان تصور نکنند ما فقط آنها را برای ایام انتخابات می‌خواهیم.

در این راستا از همه فعالان و دلسوزان به خصوص جوانان غیرتمند استمداد می‌طلبم و به فضل الهی امیدوارم که نصرت خداوند همیشه شامل حالمان شود. مطالب دیگری هم بود ولی بخاطر طولانی نشدن از ذکر آنها خوداری می‌کنم.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتدال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
بابا جمع کنید دیگه این بساطو.25 میلیون باانتخاب ازاد چیزی نمی فهمند شما 5میلیون 10 میلیون را اغفال کردید همه چیز هم می فهمید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
یعنی چه؟؟؟؟

این انتخابات الحمدالله امتحان خوبی بود. برخی مدعیان اصولگرایی که سالیان نه چندان دور تولد دوم خردادی‌ها برای خاطر حضور آنها در انتخابات بود و یا صدا و سیمای جمهوری اسلامی بنام آنها اسم گذاری می‌شد الان همانها در صف کسانی قرار گرفته‌اند که حاضرند با حسن روحانی به جهنم بروند ولی حاضر نیستند با ذریه حضرت زهراء سید ابراهیم رئیسی به بهشت بروند.
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
جناب شیخ خیلی توحین کردیدمگه حالت خوب نیست چرااینقدردروغ می گوییدازخدابترس پادگان ها آوردید رای دادند به زور.امام فرمود میزان رای ملت است.ملت.25ملیون رای دادند4ملیون هم توصف بودندوقت تمام شد.منتظر4سال بعدی هم نباش .
نام:
ایمیل:
* نظر: