به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۶۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
نماینده اصلاحطلب مجلس گفت : معنای توافق اصولگرایان و مستقلین، حذف پزشکیان و مطهری و سایر اعضای فراکسیون امید از هیات رئیسه است.
خبردنا: نماینده مردم تهران و از اعضای فراکسیون امید درباره توافق دو فراکسیون مستقلین و اصولگرایان و حذف پزشکیان و‌ مطهری از نایب رئیسی مجلس پرده برداشت .

به گزارش"خبردنا" محمدعلی وکیلی با بیان اینکه در جلسه روز جمعه بعد از این‌که آقای مطهری، کف مطالبات فراکسیون امید را حفظ وضع موجود مطرح کرده، آقایان در پاسخ گفته‌اند که فراکسیون مستقلین و فراکسیون اصولگرایان، با یکدیگر به توافق رسیده‌اند که با یک لیست مشترک در انتخابات هیات رئیسه حاضر شوند گفت : این تصمیم در هر دو فراکسیون به رای گذاشته شده و تایید شده است ، لذا امکان تعامل با فراکسیون امید برای ما وجود ندارد.

وی اظهار داشت : شکل توافق مذکور هم این‌گونه است که هر دو فراکسیون به ریاست آقای لاریجانی رای بدهند و از هر فراکسیون یک نفر به عنوان نایب‌رئیس انتخاب شود و 9 کرسی دیگر هیات رئیسه نیز بین دو فراکسیون تقسیم شود به شکلی که از هر فراکسیون، 6 نفر در هیات رئیسه حضور داشته باشند و هیچ یک از کرسی‌های هیات رئیسه به فراکسیون امید نرسد.

نماینده اصلاحطلب مجلس ادامه داد : معنای توافق اصولگرایان و مستقلین، حذف پزشکیان و مطهری و سایر اعضای فراکسیون امید از هیات رئیسه است.

وکیلی در پایان گفت : آقای مطهری در پاسخ به این سخن دوستان، به آنها گفته که وقتی شما چنین توافقی را کرده‌اید و باب تعامل و گفت‌وگو را بسته‌اید، علت برگزاری این جلسه چیست؟ آیا هدفتان تنها ابلاغ تصمیم به ما بوده؟ چون در شرایطی که تصمیم قطعی خود را گرفته‌اید، دعوت از ما برای برگزاری جلسه مشترک معنایی ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: