به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۶۸۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به شهرداری سی سخت 18 میلیارد تومان بدهی دارد.
خبردنا : شهردار شهر توریستی سی‌سخت گفت: پرداخت مطالبات شهرداری سی‌سخت برای دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد محلی از اعراب ندارد و در این زمینه بی خیال هستند.

به گزارش"خبردنا"، علی محمدحسینی اظهار داشت: شهرداری سی‌سخت 55 میلیارد تومان از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد طلب دارد ولی به دلیل عدم پرداخت این میزان بدهی، هم‌اکنون شهرداری با مشکلات فراوان مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی عنوان کرد: با توجه به رای کمیسیون ماده 77 و پیگیری‌های انجام شده در سال 92 مهلت قانونی وصول این مطالبات طی شده و هم اکنون مسئله از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال انجام است که امیدواریم با همکاری این سازمان منتج به نتیجه شود.

محمد حسینی خواستار پرداخت بدهی ادارات به شهرداری سی‌سخت با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و گردشگران شد و افزود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به شهرداری سی سخت 18 میلیارد تومان بدهی دارد.

شهردار سی‌سخت از ساماندهی آرامستان شهر سی سخت خبر داد و گفت: کاربری این فضا به متراژ 5 هزار متر در کمیسیون ماده 5 تصویب و عملیات اجرایی گازرسانی و تکمیل سرویس بهداشتی انجام شد. 

وی تصریح کرد: شهر سی سخت به عنوان یکی از گردشگر پذیرترین شهرهای جنوب ایران نیازمند توجه ویژه دولت در زمینه تامین اعتبار لازم با هدف ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف این شهر است. 

محمدحسینی افزود: شهرداری سی‌سخت در زمینه ایجاد درآمد پایدار وضعیت مطلوبی ندارد که انتظار می‌رود در زمینه تخصیص اعتبارات ملی، استانی، متمرکز و ...این شهر به طور ویژه دیده شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: