به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۶۸۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
"بیگدلی" از فرزندان شایسته شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحم می باشد که هم اکنون بعنوان مدیرکل امور مالیاتی استان چهارمحال بختیاری مشغول انجام وظیفه می باشد.
خبردنا: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از مدیر کل و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان چهار محال بختیاری به جهت تحقق درآمدهای مالیاتی بیش از پیش بینی انجام شده در همایش سراسری مدیران سازمان امور مالیاتی کشور تقدیر نمود.

به گزارش "خبردنا" در متن لوح تقدیر "سید کامل تقوی نژاد" رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور خطاب به "کورش بیگدلی" مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال بختیاری آمده است:

عزم و اراده و گام های استوار تلاشگران و مجاهدان خستگی ناپذیر عرصه مالیاتی کشور در تحقق اهداف و آرمان های والای اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده بود، قابل تقدیر و در پیشگاه خداوند متعال ماجور خواهد بود.

لذا با عنایت به درصد تحقق درآمدهای مالیاتی، بیش از پیش بینی انجام شده در سال ۱۳۹۵ از زحمات جنابعالی و تمامی کارکنان آن اداره کل کمال تشکر را دارم و امیدواریم در سال جاری نیز با همت بلند تمامی همکاران شاهد تعالی سازمان امور مالیاتی کشور باشیم.

"بیگدلی" از فرزندان شایسته شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که هم اکنون بعنوان مدیرکل امور مالیاتی استان چهارمحال بختیاری مشغول انجام وظیفه می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: