به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۱۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :
ایلامی تصریح کرد: از 55 پروژه عمرانی طرح تحول سلامت 19 مورد در شهرستان‌های 4 گانه واقع شده که از این تعداد 10 پروژه مربوط به دهدشت است.
خبردنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت مطالبات یکساله پزشکان خانواده خبر داد .

به گزارش"خبردنا" ، اورنگ ایلامی گفت: پیگیر راه اندازی موسسه آموزش عالی سلامت در شهرستان کهگیلویه بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

وی اظهار داشت: موسسه آموزش عالی گچساران فعال و در رشته بهداشت دهان و دندان دانشجو می‌پذیرد به طوری که امسال 10 میلیارد ریال اعتبار عمرانی و 5 میلیارد ریال نیز هزینه جاری برای این موسسه در نظر گرفتیم.

ایلامی با تاکید بر اینکه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه موظف به پیگیری برای راه اندازی موسسه آموزش عالی سلامت در دهدشت است بیان کرد: با توجه به اینکه برخی رشته‌ها بازار کار ندارند بنایمان در این موسسه‌ها رفتن به سمت رشته‌های با بازار کار مناسب شامل شنوایی سنجی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، خدمات بیمارستانی است.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده توانستیم مجوز مجتمع آموزشی را بگیریم و برای سال تحصیلی جدید دانش آموز ابتدائی، متوسطه اول و دوم با معدل بالا پذیرش شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از عدم پرداخت یکساله مطالبات پزشکان خانواده و ...افزود: با پیگیری‌های انجام شده 4 میلیارد و 700 میلیون تومان از معوقات این افراد در شهرستان کهگیلویه پرداخت می‌شود.

ایلامی تصریح کرد: از 55 پروژه عمرانی طرح تحول سلامت 19 مورد در شهرستان‌های 4 گانه واقع شده که از این تعداد 10 پروژه مربوط به دهدشت است.

وی از افتتاح و بهره‌برداری دو پروژه اورژانس و پلی کلینیک دهدشت در هفته دولت خبر داد و گفت: هم اکنون پروژه‌های پلی کلینیک تخصصی، بلوک زایمانی و اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به ترتیب 80، 35 و 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهندس ساختمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
3
سلام
توجه توجه همه این پروژه ها مربوط به مدیران قبلی هست. در این شش ماه هیچ کار تازه ای نشده است.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
3
مطالبات پرسنل بیمارستانها چه شد چرا پیگیری نمی کنید . پرسنل انگیزه خود را از دست داده اند.
پزشک خانواده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
3
مطالبات پزشک خانواده از زمان اومدن رئیس جدید پرداخت نشده مال سال قبل تا بهمن ماه قبل از ایشون پرداخت شده بود بیمارستانها هم قبلا تا سال قبل مثل همه جای کشور بود الان از همه جا عقب تر افتاده. باید رئیس دانشگاه یه کسی باشه که به فکر مطب و کلینیک خودش نباشه و شبانه روز پیگیر مشکل مردم و پرسنل باشه.
نام:
ایمیل:
* نظر: