به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۳۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
جنتي هم اكنون معاون آب و فاضلاب شهري استان كهگيلويه و بويراحمد مي باشد.
خبردنا: مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب عنوان "شایسته تقدیر ویژه" از سوی مشاور وزیر و مسئول فرهنگی وزارت نیرو شد.

به گزارش"خبردنا" ، در بخشی از متن این لوح تقدیر از سوی "علی یزدان پرست" مشاور وزیر در امور فرهنگی و دینی وزیر نیر خطاب به "علیرضا جنتي" آمده است: افتخار خدمت در راه ترویج فرهنگی نورانی قرآن کریم و تلاش جهت اقامه فریضه بزرگ الهی نماز و ترویج سیره نبوی اهل بیت نصیب کسانی می شود که خداوند متعل درهای فیوضات الهی را به روی آنها گشوده است.

در ادامه این متن آمده است: خداوند این توفیق را نصیب حضرتعالی نموده است با تلاش و کوشش خالصانه در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی و دینی "رتبه شایسته تقدیر ویژه” را در میان شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور کسب نمائید.

در پایان متن این لوح تقدیر آمده است: بدینوسیله ضمن قدردانی و سپاسگزاری از حضرتعالی امیدواریم که در ظل عنایات حق تعالی و توجهات حضرت صاحب الامر و رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره موفق و موید باشید.

جنتي هم اكنون معاون آب و فاضلاب شهري استان كهگيلويه و بويراحمد مي باشد.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاهین عبدالخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
جناب آقای حاج علیرضا جنتی
معاونت محترم برنامه ریزی شرکت آب وفاضلاب شهری استان
اعطای لوح”تقدیر ویژه”به جنابعالی به عنوان مسئول امور دینی وفرهنگی شرکت از طرف وزارت محترم نیرو نشان از شایستگی،وابستگی،پایبندی و علاقه ی وافر آنجناب به فرهنگ و اجرای احکام دینی می باشد.
تقدیم این لوح را به جنابعالی،مدیرعامل وکارکنان خدوم شرکت آب وفاضلاب استان تبریک وتحنیت عرض نموده،ازخداوند سبحان آرزوی موفقیت وپیشرفت روزافزون برای جنابتان آرزومندم..
انشاالله
سیدعبدالمجیدحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
جناب آقای حاج علی رضاجنتی
معاونت محترم برنامه ریزی شرکت آب وفاضلاب شهری استان
انشالله که همیشه موفق پیروزوسربلندباشی واقعالیاقتش داری ومایه افتخاراستانی برادردینی فرهنگی جاداره بخاطربرنامه های موفق وزحماتت درآب فاظلاب شهری مسولان استانی کشوری هم تشکرکنندازشما...
شهاب گرجی پور
|
United States of America
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
0
0
حاج علیرضا جنتی تبریک. تبریک. لیاقتشو هم دارین. انصافا
نام:
ایمیل:
* نظر: