به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۴۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
منتخب شورای پنجم شهر لیکک :
منتخب جدید شورای شهر لیکک تصریح کرد: اگرصندوق های انتخابات ریاست جمهوری نیز بررسی میشد خطای آن بالاتر از صندوق های شورای شهر بود .
 خبردنا - امین روانان : منتخب شورای پنجم شهر لیکک به سخنان رئیس شورای نگهبان شهرستان بهمئی واکنش نشان داد .

"شعبان بهمئی" در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" سخنان رئیس شورای نگهبان شهرستان بهمئی را رد کرد و گفت : این روزها برخی برای اینکه خود را بزرگ جلوه داده و کاستی های خود را فراموش کنند حرفهای غیرکارشناسی می زنند .

وی با اظهار تعجب از سخنان غیرکارشناسی و احساسی رئیس شورای نگهبان شهرستان بهمئی افزود : چگونه امکان دارد در صندوقی که 400 تعرفه جا میگیرد این حجم از تعرفه باطله کشف شود .

منتخب شورای شهر لیکک با بیان اینکه اگر در 15صندوق مورد نظر آقایان آراء سالم و باطله را با هم حساب کنیم این تعداد به 6 هزار رای میرسد ، افزود : آقایان عدد 7 هزار رای باطله را از کجا آورده و آن را چگونه حساب کرده اند .؟

این آزاده جنگ تحمیلی با بیان اینکه برادرانی که خود را دارای مسئولیت میدانند با چنین ادعاهایی  قصد زیر سوال بردن رای مردم را دارند ، ادامه داد : با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید که کل آراء باطله این 15 صندوق به 1200 رای هم نمی رسد .

بهمئی با یادآوری این نکته که بسیاری از آراء باطله به جای مهر نظارت ، مهرشورای نگهبان خورده بودند گفت : به نظر من ناظرین شورای نگهبان خطا کاراصلی انتخابات بودند .

منتخب جدید شورای شهر لیکک تصریح کرد:  اگرصندوق های انتخابات ریاست جمهوری نیز بررسی میشد خطای آن بالاتر از صندوق های شورای شهر  بود .

وی با مخاطب قرار دادن رئیس شورای نگهبان شهرستان گفت : شما یکی ازکسانی بودید که هیئت اجرایی را تایید کرداید ،چگونه خطاکاران را تایید کردید پس یکی از مشکلات خود شما هستید .

وی با بیان اینکه بنده هم از قوه قضائیه تقاضا دارم به این موضوع ورود کرده و با خطاکاران برخورد نماید ، افزود : کسانی که اطلاع ندارند بدانند فرمانداری برای انتخابات سی نفر معتمد معرفی میکند و طبق قانون باید شورای نگهبان آنها را تایید کند.

بهمئی با یادآوری این مطلب که تا این افراد از سوی شورای نگهبان تایید نشوند انتخابات رسمیت پیدا نمیکند گفت : پس از تایید شورای نگهبان این افراد با رای گیری درون گروهی هشت نفر را به عنوان هیئت اجرایی ، انتخاب کرده و این افراد نیروهای هر صندوق را معرفی می کنند .

منتخب شورای پنجم شهر لیکک با بیان اینکه اگر اعضای صندوق ها دارای مشکل بودند هیئت اجرایی نیز مشکل داشته است ، تاکید کرد : در این حالت شورای نگهبان هم که این نفرات را تائید کرده دارای مشکل بوده و مسئولین شورای نگهبان شهرستان باید طبق قانون جوابگو باشند .
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
جای تعجب است اصلا انتخاباتی بر گزار نشد واصلا آرائ مردم توصندوق نرفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
درود بر حاج شعبان بهمیی ،، ازاده سرافراز

حق گفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
کاش خبردنا فیلم جنابعالی که به زور رای مردم را سر صندوق ها میگرفتی هم نشان میداد.
رسانه ها متاسفانه به رسالت خود عمل نمیکنن!!
نام:
ایمیل:
* نظر: