به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۹۵۲۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
رئیس شورای نگهبان بهمئی :
غالب مردم و مسئولین شهرلیکک خواهان بازشماری کلیه شعب مخصوصاشعب شورای شهربوده اند.
خبردنا: پس از انتشار خبری با عنوان "ناظرین شورای نگهبان خطا کار اصلی انتخابات بودند " در این پایگاه خبری رئیس شورای نگهبان شهرستان بهمئی با ارسال جوابیه ای به این خبر واکنش نشان داد .

متن جوابیه "ولی طلوعی مطلق " که عینا منتش می شود به شرح زیر است :

مدیر پایگاه خبری "خبردنا" باسلام و احترام

به دنبال درج مطالبی ازسوی یکی از منتخبان شورای شهرلیکک،درسایت "خبردنا" لازم دیده شده که جوابیه ای به شرح ذیل خدمتتان ارسال نمایم تا در همان سایت درج و ذهن خوانندگان محترم را روشن نماید.

ابتدا شهادت رئیس مذهب جعفری راخدمت شیعیان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.

و اما هر چندعلاقمند به پاسخ و ایجاد حاشیه سازی نیستم،اما مطالب درج شده در سایت شما به نقل از یکی از منتخبین شورای شهر لیکک دور از واقعیت و غیرمستند بیان و منتشر گردید،که ضروری است جهت تنویرافکارعمومی و با اکراه عرض نمایم:

1- فردی که مطالب را بیان کرد در جایگاهی نیست که بتواندسخنان اینجانب را تایید یا رد نماید و مطالب را غیرکارشناسی و غیرآگاهانه به مسائل مطرح نماید،گرچه هرفردی حق نقدداردوبزرگی انسانهادربازی باکلمات و الفاظ نیست،بلکه بزرگی انسان دررعایت ادب واخلاق ودینداری می باشد.

2- دقیقا احساسی بودن مطالب نامبرده درمتن بیان شده اش نمایان است که طبق آمارضمیمه که رسما اعلام گردیداز تعداد16شعبه اخذ رای شورای شهرکه که بازشماری گردیدتعداد7587رای باطله داشته و تعداد۳۰ رای افزایشی که جمعا این تغییرتعداد7617رای می گردد،بدون تغییرات صندوق روستای گچ بلندکه بعداز سه باربازشماری نتیجه آن بکلی تغییرکرده است(پس این مطالب یعنی غیرکارشناسی؟؟!!)

3- خواهش میکنم اینقدر مردم را سپر خود قرار ندهید که آمار بالا از سوی طرفداران کاندیدهای شورای شهرنشان دهنده مخدوش کردن رای واقعی مردم وعدم رعایت حق الناس است.

4- متاسفانه این برادر در خصوص بعضی از مسئولین انتخابات اظهار نظرهایی نموده که برهیچ منطقی استوار نمی باشد،مگر معتمدین معرفی شده جهت راه یافتن به هیئت اجرایی ،درزمان تاییدجرمی را مرتکب شده بودندکه از سوی شورای نگهبان بلامانع اعلام شدند؟؟!!و شاید این هم یک نظرکارشناسی جدید این برادر باشدکه قصاص قبل از جرم صورت گیرد؟؟!! و لفظ خطارکار در خصوص افرادی که اثبات نشده پیگرد قانونی و اخلاقی دارد که ضروری به رعایت بود.

5-در خصوص این گفته منتخب شورای شهرکه بیان داشتنداگرصندوقهای ریاست جمهوری بررسی شودخطای آن بالاترازشوراها بود، احتمال دارداین عزیزعلم غیب هم داشته باشد!!درحالیکه خود ما مکرر خواهان بازشماری شعبه های شهری بوده ایم. و غالب مردم و مسئولین شهرلیکک خواهان بازشماری کلیه شعب مخصوصاشعب شورای شهربوده اند.

6-بایقین عرض می کنم که دراین انتخابات ناظرین مابهتر از ادوار گذشته دربحث نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری انجام وظیفه نموده اندکه از اکثر آنان تشکرمیکنم،گرچه این موضوع به معنی نبودن نقص نمی باشد و هرانسانی احتمال انجام کارخطایی را دارد.

در پایان باعرض پوزش، دعامیکنم که خداوندهم انصاف و هم بصیرت به همه ما عطا فرماید...


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
1
لفظ انتخابات را خراب نکنید حداقل.
همون افتضاحات که امام جمعه فرمودن را بگید خیلی بهتره.
نام:
ایمیل:
* نظر: