به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۵۸۰
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
جاوید گفت : سخن ها و اظهار نظرها باید به گونه ای باشد که به کارهای صورت گرفته ضربه ای وارد نکند .
خبردنا: شهردار یاسوج به سخنان مطرح شده در آخرین جلسات شورای شهر دور چهارم مرکز استان واکنش نشان داد.

به گزارش"خبردنا"، محمد علی جاوید در این خصوص با بیان اینکه در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد این عزیزان اظهار نظر کنم گفت: باید به رأی مردم در مورد این آقایان احترام گذاشت.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : طی این چهار سال با تمام مخالفت ها و حتی پشتیبانی ها در شهر یاسوج شاهد تحولات زیادی در بخش های عمرانی، زیرساختی و فضای سبز در این شهر بودیم .

وی تاکید کرد: مردم به عنوان ولی نعمت جامعه خودشان باید در مورد منتخبانشان اظهار نظر کنند و حقیر به عنوان یک خادم مردم نمی توانم در مورد عزیزان شورا اظهار نظر کنم و باید نظر آنان را محترم شمرد.

شهردار یاسوج با تأکید بر اینکه در هر پارلمان محلی مخالفین و  موافقینی وجود دارد، بیان کرد: سخن ها و اظهار نظرها باید به گونه ای باشد که به کارهای صورت گرفته ضربه ای وارد نکند .

جاوید در خصوص احتمال انتخاب مجدد خود بعنوان شهردار گفت: این انتخاب بر عهده منتخبین عزیز شورا است و تا وقتی که در این سمت مأموریت خدمت داشته باشم به عنوان یک خادم  به عهد خود برای خدمت رسانی به مردم پایبند خواهم بود.

وی در پایان تاکید کرد: هرچند دیگر تمایلی برای ماندن در این پست  ندارم اما حاضرم در صورت انتخاب مجدد ، به عنوان یک جهادگر با تمام وجود به کارم ادامه داده تا موجب رضایت شهروندان و منتخبین مردم شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
شما که نتوانستید قبرستان وسط کمربندی را سر و سامان بدین و ساده ترین راه حل یعنی کم عرض نمودن شصت متری را به ۴۵ متری انتخاب کردید و کاربری های زیرتل را درست نکردید
نام:
ایمیل:
* نظر: