به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۲۸۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوعات اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: نباید از این موضوعات غافل شویم چرا که حوزه فرهنگ پیش نیاز و زیر ساخت اصلی همه حوزه‌های دیگر است.
خبردنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تن استان‌هایی مثل ما که نحیف است توان کشمکش‌های سیاسی را ندارد و به همین خاطر نباید اجازه دهیم که دیگران فرصت را از ما بگیرند.


" علی‌محمد احمدی" در اولین روز کاری خود به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین روز بازگشایی مدارس در گلزار شهدای شهر یاسوج حاضر شد و با آرمان‌های شهدا میثاق بست.

وی سپس در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و پاسخگوی سوالات آن‌ها در زمینه‌های مختلف بود که وی ابتدا درون‌زایی را دوای درد مشکلات استان دانست و گفت: باید از منابع مادی و انسانی استان به خوبی استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم از منابع استان و فرزندان توسعه یافته آن برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنیم.

این مسؤول در ادامه افزود: باید با نگاه به درون استان نقاط قوت خود را شناسایی کرده و آن‌ها را برای توسعه بسیج کنیم و سپس نقاط ضعف را احصا کرده و در پی رفع آن‌ها باشیم.

این مسؤول ارشد اجرایی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: متأسفانه یکی از مشکلات ر کشور و در استان‌هایی مثل ما طرح‌های عمرانی نیمه تمام است که به دلیل محدودیت مالی و منابع تاکنون بی‌سرانجام بوده‌اند و باید فکری به حال آن‌ها کنیم.

احمدی در ادامه افزود: از مشکلات دیگر استان بحث بیکاری است که برای چاره جویی آن باید قبل از هر چیز مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را برطرف کنیم تا کار و تولید ایجاد شود.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوعات اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: نباید از این موضوعات غافل شویم چرا که حوزه فرهنگ پیش نیاز و زیر ساخت اصلی همه حوزه‌های دیگر است.

مهم‌ترین بخش سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع اصحاب رسانه مربوط به آرامش در استان بود که احمدی اظهار کرد: تن استان‌هایی مثل ما که نحیف است توان کشمکش‌های سیاسی را ندارد و به همین خاطر نباید اجازه دهیم که دیگران فرصت را از ما بگیرند و لذا باید همه توان محدود خود را صرف خدمت کنیم و همه از جمله اصحاب رسانه در این راه باید کمک کار ما باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: