به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۸۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
خبردنا: فرماندار گچساران تاکید کرد که خبر تغییر فرماندار این شهرستان و انتقال وی به یکی از استان های کلان کشور کذب محض است .

عبدالرحیم رحیمی در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" با اظهار گله مندی از از برخی رسانه ها گفت : خبر منتشر شده در یکی از کانال های خبری این شهرستان در خصوص تغییر فرماندار گچساران و انتقال به یکی از کلان شهرها کذب محض است و این خبر صحت ندارد .

وی با تاکید بر اینکه در خصوص تغییر فرماندار گچساران تا کنون هیچ صحبتی نشده است ، افزود : در مدت تصدی این پست لحظه ای در انجام وظیفه کوتاهی نکرده و نخواهم کرد .

این مسئول با بیان اینکه برخی به دلایل خاص به شایعات دامن میزنند ، تصریح کرد : رسانه ها بهتر است قبل از منتشر کردن اخبار صحت و سقم آن را از منابع آگاه پیگیری کنند .

فرماندار گچساران با تشریح برخی اقدامات انجام گرفته در دولت یازدهم گفت : در دولت دوازدهم باز هم در کنار هم با قدرت بیشتر برای حل مشکلات شهرستان تلاش خواهیم کرد .

رحیمی در پایان با بیان اینکه بهتر است به جای دامن زدن به شایعات بی اساس به فکر حل مشکلات باشیم ، تاکید کرد : والله بالله تالله این خبر از اساس کذب است .

به گزارش"خبردنا"، یکی از کانال های خبری امروز با انتشار خبری مدعی شده بود که رحیمی فرماندار گچساران تغییر خواهد کرد و به یکی از استان های کلان کشور منتقل خواهد شد .
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
1
قطعا این اتفاق خواهد افتاد 3قتل در یک هفته ممکن هست همه شورای تا مین شهر هم جابجا شوند
رصد گر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
1
فقط اهالی محترم باشت حق ارتقا دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
مگر فرمانداري چه نفعي دارد كه قسم جلاله مي خوريد بنظرم اگر جابجا شد لايه ازن پاره ميشود بابا تو يك بازنشته هستيد برو دونبال كارهاي قبل در روستا درامد زاي كن
نام:
ایمیل:
* نظر: