به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۲۹۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جوانتر شدن مدیریت در استان گفت: از انتصاب افراد با سابقه 25 سال خدمت در پست‌های مدیریتی جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبردنا، مجید محنائی در جمع خبرنگاران از جوانتر شدن مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: به منظور جوان‌گرایی و بهره‌گیری از نیروهای جوان و مستعد در دستگاه‌های اجرایی علاوه بر فراهم کردن تمهیدات لازم باید به گونه‌ای عمل شود که از انتصاب افراد با داشتن سابقه 25 سال خدمت و یا دارای بیش از 55 سال به پست‌های مدیریت پایه جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تعریفی از واژه مدیریت پایه پرداخت و گفت: مدیرانی که وظیفه اجرای سیاست‌ها، خط مشی‌ها و برنامه‌های سازمانی را در واحدهای ستادی بر عهده دارند مدیران پایه اطلاق می‌شوند و مدیران پایه‌ای شامل روسای ادارات، روسای گروه‌ها و سمت‌های مدیریتی هم سطح است که در تلاش برای جوانتر کردن مدیریت در استان هستیم.

وی این اقدام را در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی دانست که توسط شورای عالی اداری کشور به تصویب رسیده و تصریح کرد:برای بهره‌گیری از توانمندی‌های زنان و جوانان مستعد نحوه انتصابات اصلاح شد.

این مسؤول تصریح کرد: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت زنان و جوانان توانمند برای تصدی پست‌های مدیریتی، میزان تجربه مورد نیاز برای تصدی هر یک از سطوح مدیریت حرفه‌ای(از تجربه خدمت دولتی) در مورد زنان و کارمندان کمتر از 15 سال سابقه در مواردی که سایر شرایط احراز شده باشد به دو سوم زمان پیش‌بینی شده کاهش می‌یابد.

محنائی تصریح کرد: بر طبق این مصوبه زنان و جوانان شاغل در دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با ارائه اقدامات علمی و پژوهشی در زمینه‌های موضوعات مدیریتی یا در رابطه با حوزه‌های تخصصی عملکرد متبوع خود را از امتیازات تصدی پشت‌های مدیریتی برخوردار شوند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با این اقدام باید تا پایان برنامه ششم توسعه متوسط سابقه خدمت مدیران نسبت به وضع موجود هشت سال کاهش یابد و نسبت به مدیران زن 30 درصد افزایش پیدا کند.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فریاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
0
اول سن خود ایشان چند سال است؟
دو ایشان چند سال سابقه مدیریت دارند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
0
من خودم رفتني ام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
اول استاندار دوم هادي زارع سوم ياري كه چند سال بازنشته است چهارم فرماندار باز نشسته گچساران مرد وقولش اين حرفها بچه گانه كودكانه فريبنده است فردا استاندار مي گويد حرف من نبوده خودت چه كه مو در سر نداري
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
اقای ناشناس کجات سوخته
ایت ازاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
مجید محنایی با مدیریت در قسمت های متفاوت استانداری کهگیلویه مدیریت برنامه و بودجه معاونت عمرانی استاندار معاونت برنامه ریزی معاونت نیروی انسانی ومعاونت امور اقتصادی و.......جز بهترین نیرو های کار امد کهگیلویه میباشد انشاله موفق و سربلند باشند .درضمن اقای ناشناس اول تحقیق کن بعد حرف بزن
نام:
ایمیل:
* نظر: