به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۹۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تشریح کرد:
عزیزی افزود: شهرداری شهرهای لنده، لیکک، دیشموک و قلعه ریسی هم اکنون توسط سرپرست اداره می‌شود
خبردنا: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت شهرداران این استان گفت: ۲ شهردار دهدشت و چرام فردا دوشنبه سوم مهرماه معرفی می‌شوند.

به گزارش"خبردنا"، عبدالکریم عزیزی اظهار داشت:  اسفندیار برخه شهردار دهدشت و علی نوری‌زاده شهردار چرام فردا دوشنبه سوم مهرماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی می‌شوند.

وی از صدور حکم انتصاب شهردار مادوان بویراحمد توسط استاندار سابق خبر داد و افزود: داریوش جهانبخش بزودی در شورای اداری شهرستان بویراحمد بعد از تشریح عملکرد شهرداری در دوران خدمتش، معرفی میشود.

عزیزی ابراز کرد: حکم شهردار یاسوج توسط وزیر کشور امضاء و صادر شده و تنها به دلیل تغییر معاون عمرانی وزیر کشور ابلاغ آن طولانی شد که بزودی با حضور معاون استاندار، رئیس شورای شهر و شهردار انتخابی، حکم صادر شده ابلاغ می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برخی از شهرداران معرفی شده هم اکنون در مرحله استعلام بوده که بعد از پاسخ استعلامات و بررسی مدارک و همچنین انجام مصاحبه، حکم انتصاب توسط استاندار صادر و ابلاغ می‌شود.

عزیزی افزود: شهرداری شهرهای لنده، لیکک، دیشموک و قلعه ریسی هم اکنون توسط سرپرست اداره می‌شود و تاکنون شهردار جدید خود را معرفی نکرده‌اند و سایرشهرهای که نیز با سرپرست اداره می‌شوند شهردار انتخابی آنان مشخص و به استانداری معرفی شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: