به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۵۳۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
یک منبع آگاه خبر داد:
وی گفت : باید به استاندار جدید استان برای پیشبرد برنامه های خود زمان داد .
خبردنا: یک منبع آگاه از برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هفته آینده خبر داد .

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود ، در گفت و گو با "خبردنا" با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای تغییر معاون عمرانی استاندار انجام گرفته است، گفت : در این مراسم "عزیز فیلی" بعنوان معاونت جدید عمرانی استاندار جایگزین "پژمان نیک اقبالی" معاونت فعلی خواهد شد .

وی با تقدیر از زحمات نیک اقبالی معاونت عمرانی فعلی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت : تا این لحظه روز قطعی تودیع و معارفه معاونت عمرانی استاندار در هفته آتی اعلام نشده است .

این منبع آگاه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تغییرات مدیریتی را امری عادی عنوان کرد و گفت : قطعا در آینده تغییرات دیگری با استفاده از ظرفیت های بومی استان انجام خواهد شد .

وی استاندار را فردی توسعه گرا با رویکردی اقتصادی توصیف کرد و افزود : دکتر احمدی با بسیاری از وزرای کنونی دولت رابطه بسیار نزدیکی داشته و این یک امتیاز ویژه برای حل مشکلات استان کهگیلویه و بوراحمد بحساب می آید .

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه استاندار با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تعامل بسیار خوبی دارد، گفت : نمایندگان این استان در مجلس از برنامه های ارائه شده توسط استاندار حمایت کرده و در راستای رسیدن به اهداف این برنامه ها با دکتر احمدی همکاری لازم را انجام می دهند .

وی با اشاره به برخی انتقادات مطرح شده از استاندار استان ،اظهار داشت : نقد رسانه ها باید عالمانه ، منصفانه ، سازنده و در راستای توسعه استان باشد .

وی با بیان اینکه مردم استان باید برنامه های استاندار را نقد کنند، گفت : باید به استاندار جدید استان برای پیشبرد برنامه های خود زمان داد .

این منبع آگاه تاکید استاندار بر حضور مدیران در جلسات را دال بر سختگیری وی ندانست، و افزود : دکتر احمدی در واقع انسان سختگیری نبوده ولی معتقدند باید در هر مجموعه ای نظم حاکم باشد تا کارها بخوبی انجام گیرد .

وی در پایان در خصوص تغییر فرماندارن شهرستانهای استان ، اظهار داشت : تا کنون برای فرمانداری شهرستانهای مختلف استان گزینه ای از سوی استاندار به وزارت کشور معرفی نشده است و تا زمان مناسب فرمانداران کنونی به کار خود ادامه خواهند داد  .
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
متاسفم برا نمایندگان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
تاجگردون با این کارها همه بچه های بومی را نابود کرد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
کرو علی بازی و خوت در نیار یو چه خبریه که تو دونی
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
جناب استاندار خداوکیلی ضعف در فرمانداری بویراحمد کمترازاین زلزله امروزی نیست به داد مردم مظلوم برسید...
نام:
ایمیل:
* نظر: