به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۶۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
شهردار یاسوج خبرداد:
مقدم گفت: تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان مهم‌ترین اصل در بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان لوده و در این زمینه باید کارگروهی متشکل از دستگاه‌های خدمات‌رسان تشکیل شود.
خبردنا: شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه افزایش حاشیه نشینی در یاسوج به یک معضل تبدیل شده است، گفت: ساماندهی و بهبود خدمات به حواشی شهرها با مدیریت دقیق و تقویت زیرساخت‌ها صورت گیرد.

به گزارش خبردنا،" نستهن مقدم " با اشاره به لزوم همکاری آبفای شهری و شهرداری یاسوج اظهار داشت: تعامل و همکاری مستمر با دستگاه‌های خدمات‌رسان یکی از وظائف شهرداری است.

وی با بیان اینکه چالش‌های مشترک بین دو دستگاه شهرداری و آبفای یاسوج مشخص است، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که باید مد نظر باشد تسریع در بازسای و ترمیم حفاری‌ها و کنده کاری‌ها بوده و البته  این موضوع تا کنون به خوبی صورت گرفته است.

مقدم گفت: تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان مهم‌ترین اصل در بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان لوده و  در این زمینه باید کارگروهی متشکل از دستگاه‌های خدمات‌رسان تشکیل شود.

شهردار یاسوج افزایش حاشیه نشینی در شهر یاسوج را به عنوان یکی از معضلات جدی یاد کرد و گفت:  ساماندهی و بهبود خدمات به حواشی شهرها با مدیریت دقیق و تقویت زیرساخت‌ها  صورت گیرد.

مقدم همچنین شفافیت در عملکرد و مسائل مشترک بین شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان را ضروری دانست و گفت: توجه جدی به مدل‌سازی شهری و وضعیت حاشیه نشینی در سطح شهرها  از جمله شهر یاسوج لازم است.

نام:
ایمیل:
* نظر: