به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۸۹۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:
علیمردانی افزود: این جاده دسترسی مسیر شهرستان بهمئی به شهرستان رامهرمز را کیلومترها کاهش می‌دهد.
خبردنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده پروژه اتصال شهرستان بهمئی به رامهرمز استان خوزستان اجرایی می‌شود.

به گزارش"خبردنا"، محمدعلی علیمردانی اظهار داشت: پروژه اتصال شهرستان بهمئی به رامهرمزاستان خوزستان با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان کلنگ زنی شده و بزودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی جاده مواصلاتی بخش ابوالفارس شهرستان رامهرمز به شهرستان بهمئی با حضور استاندار خوزستان، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز در مجلس، فرماندار بهمئی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی هر دو استان آغاز شد.

علیمردانی با تاکید بر اینکه اجرای این مهم از آرزوی‌های برخی مردم استان بوده است، عنوان کرد: این پروژه به طول20 کیلومتر بوده که 10 کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان رامهرمز و 10کیلومتر دیگر نیز در حوزه راه‌های شهرستان بهمئی واقع شده است.

وی ادامه داد: این پروژه با اعتبار اولیه 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت با کارفرمائی شرکت نفت و گاز آغاجاری با نظارت راه و شهرسازی دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان اجرایی می‌شود.

علیمردانی افزود: این جاده دسترسی که مسیر شهرستان بهمئی به شهرستان رامهرمز را کیلومترها کاهش می‌دهد، با هدف خروج شهرستان بهمئی از بن بست ارتباطی، کاهش فاصله مرکز دو شهرستان و ارتباط بهتر با چاه‌های نفت و گاز منطقه احداث می‌شود.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
دروغه دروغه دروغه
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
اولا که آقای علیمردانی محل اجرای پروژه را بلد نیست و در مراسم حضور نداشت دوما کار اصلی و تامین اعتبار پروژه نتیجه زحمات جناب مهندس پیرامون بود که جاداره از ایشان تشکر ویژه کنیم و بقیه مسئولان و نمایندگان فقط برای عکس یادگاری اومدن
ارنواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
از جناب آقای مهندس پیرامون مدیرعامل محترم نفت و گاز آغاجری درجهت توسعه و بهبود پروژه های راهسازی در شهرستان بهمئی تشکر میکنیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
باسلام لطفا شما خودتون را صاحب این پروژه معرفی نکنید ما مردم دوشهرستان بابت فعال شدن پروژه مدیون اقای مهندس پیرامون هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر: