به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۹۱۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
گفته می شود هزینه شرکت در آزمون برای هر نفر 35 هزار تومان بوده است.
خبردنا: در حالیکه قرار بود آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صبح امروز برگزار شود ،مطابق پیش بینی ها آزمون به جنجال کشیده شد.

به گزارش"خبردنا"، در جلسه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد،بعد از توزیع سوالات عمومی ،متقاضیان زمان زیادی را برای دریافت سولات تخصصی صرف می کند که بعد از مدت زمان طولانی اعلام می شود که سوالات تخصصی لو رفته است و توزیع نخواهد شد.

بدنبال اعلام عدم توزیع سوالات تخصصی ،اعتراض متقاضیان بالا می گیرد ،ودر محوطه دانشگاه آزاد اعتراض عظیمی شکل می گیرد که بدنبال آن رحیم استوار معاوت توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جهت ارائه توضیح در این خصوص در بین متقاضیان حاضر می شود که با اعتراض گسترده آنان مواجه می شود که در این حین استوار که در محاصره متقاضیان قرار گرفته شده بود به هر شکلی به درون یک دستگاه خودرو هدایت شد.

در حالی که اتومبیل حامل معاون دانشگاه علوم پزشکی به شدت تحت محاصره قرار گرفته بود راننده خودرو به طرز بسیار زننده ای با عبور از بین  متقاضیان ، از این محل دور شد.

گفته می شود هزینه شرکت در آزمون برای هر نفر 35 هزار تومان بوده است.

متقاضیان ادعا کردند که تقلب بین متقاضیان و برخی از برگزار کننده کننده گان بهنگام پاسخ به سوالات عمومی واضح بود.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
از استاندار محترم تقاضاداریم شخصا به علوم پزشکی ورود کند و ببیند چرا علوم پزشکی استان که با جان مردم سرو کار دارد به این حال و روز افتاده است
بدبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
آخ از بخت کهگیلویه و بویر احمد و اینهمه بی تدبیری که نصیبشان شده است .
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
واقعا شیرمادرت حلال ...تیتر خبر عین واقعیت است
نام:
ایمیل:
* نظر: