به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۰۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:
وی افزود: ارتقا کیفیت تولید و صدور گواهی ایزو از جمله برنامه‌های در دستور کار مجموعه مدیران این اداره است.
خبردنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دو محل اشتغال فراگیر و توسعه روستایی ۴۲۴ میلیارد تومان تسهیلات به این استان اختصاص یافته است.

به گزارش "خبردنا"، پروانه نیک‌مرام در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از محل تسهیلات توسعه روستایی 214 میلیارد تومان و از محل تسهیلات اشتغال فراگیر نیز 210 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به این استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 194 طرح با اشتغالزایی یک هزار و 401 نفر و اعتبار 65 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل تسهیلات توسعه روستایی به بانک معرفی شده است، عنوان کرد: تسهیلات 12 طرح اماده پرداخت است.

نیک‌مرام با اشاره به اینکه در زمینه تسهیلات اشتغال فراگیر از لحاظ کمی و کیفی در 3 ماهه اخر سال 96 رتبه هفتم را در کشور کسب کردیم، ابراز کرد: از محل تسهیلات اشتغال فراگیر 82 طرح با پیش بینی اشتغال 926 نفر و اعتبار افزون بر 27 میلیارد و 700 میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای خروج تعاونی‌ها از خانوادگی و سوری بودن دارید، افزود: ارتقا کیفیت تولید و صدور گواهی ایزو از جمله برنامه‌های در دستور کار مجموعه مدیران این اداره است.

نیک‌مرام با اشاره به اینکه پنجم تا 11 اردیبهشت بنام هفته کارگر نامگذاری شده است، بیان کرد: در این هفته برنامه‌های مختلفی برای جامعه کارگری استان از جمله دیار با خانواده جانباختگان کشتی سانچی و هواپیمای ای.تی.آر 72  پیش بینی شده که امیدواریم به بهترین شکل ممکن اجرایی شوند.

وی ادامه داد: مزد کارگران طبق بخشنامه شورای عالی کار بیشترین افزایش را در 10 سال اخیر یعنی 19.55 درصد داشته ولی افزایش حق مسکن و بن کارگری نداریم و حداقل دستمزد کارگران مشمول کار اعم از دائم، قراردادی و موقت روزانه 37012 تومان تعیین شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
همه ی وام ها را دادند به اقوام شون و اقوام شون هم ماشین شاستک بلند گرفتن و دارن باهاش قیافه میگیرند
نام:
ایمیل:
* نظر: