به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۰۳۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
وی تاکید کرد: تحقق شعار سال نیازمند همکاری مردم و مسئولان است و باید از تمامی ظرفیت های استان برای تحقق این مسئله استفاده کرد.
خبردنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخت بلوط را نماد فرهنگی استان خواند و گفت: بلوط سرمایه ارزشمندی است که می تواند نقش مهمی در صنعت استان داشته باشد و با فرآوری این محصول زمینه اشتغال جوانان را ایجاد کرد.

به گزارش"خبردنا"، محمد کاظم نظری در نشست  کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با تاکید بر اینکه همگان باید برای حل مشکلات فرهنگی مشارکت داشته باشند، اظهار داشت: برای حل این مشکلات باید مسئولان فرهنگی، جامعه شناسان، هنرمندان و صاحبان نظر راهکارهایی ارائه دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مصرف کالای ایرانی باید به عنوان یک فرهنگ و ارزش پذیرفته شود و با تبلیغ و ترویج مصرف کالای داخلی زمینه تولید و اشتغال را در کشور و به تبع آن در استان مهیا کرد.

وی با بیان اینکه بدون شک واردات بی رویه به تولید داخل آسیب می زند، بیان کرد: باید به درستی این مسئله را برای مردم تبیین کرد که عدم خرید کالای داخلی موجب بیکاری جوانان و افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

نظری به کیفیت مطلوب میوه های تولیدی استان اشاره کرد و افزود: در حالی که کالاهای کم کیفیت خارجی با بسته بندی استاندارد و شیک با قیمت بالایی در اختیار مردم قرار دارد ولی محصولات باکیفیت ما به دلیل نبود بسته بندی مناسب روی دست تولید کنندگان و کشاورزان می ماند.

وی تاکید کرد: تحقق شعار سال نیازمند همکاری مردم و مسئولان است و باید از تمامی ظرفیت های استان برای تحقق این مسئله استفاده کرد.

معاون سیاسی استاندار گفت: برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم به نحو شایسته برگزار شود و می طلبد در این ایام جایگاه شخصیتی شهید مطهری برای نسل جوان تبیین شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: