به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۴۵۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
طی حکمی صورت گرفت:
جهان بین، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و مدیریت است.
خبردنا: مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در حکمی، «داریوش جهان بین» را به عنوان مدیرکل جدید دفتر پژوهش و بررسی های خبری خبرگزاری رسمی کشور منصوب کرد.

به گزاش"خبردنا"، «سیدضیاء هاشمی» در متن حکم جهان بین نوشته است:

« ارتقای فعالیتهای پژوهشی ایرنا از طریق تقویت ارتباط با دانشگاهها، اندیشکده ها و مراکز علمی و تحقیقاتی داخلی و خارجی، جلب همکاری و توسعه روابط با صاحبنظران و نخبگان، رصد و پایش تحولات و تهیه گزارشهای راهبردی و بهره گیری عالمانه از فناوری های نوین حوزه های افکارسنجی و داده کاوی از جمله مهمترین ماموریتهای دفتر پژوهش و بررسی های خبری در دوره جدید است.»

وی ابراز امیدواری کرده است با هماهنگی و تعامل شایسته مدیرکل جدید دفتر پژوهش با سایر بخشهای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و بهره گیری مناسب از نیروهای توانمند حوزه پژوهش، تحرک و تحول جدیدی در این حوزه رخ دهد.

مدیرعامل ایرنا همچنین از تلاشهای مجدانه «رضا خوش لهجه» در طول حدود دو سال مدیریت دفتر پژوهش و بررسی های خبری قدردانی کرده است.

جهان بین، ۴۲ ساله، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و مدیریت، پیش از این در مسئولیتهای مختلف اجرایی ایفای نقش کرده و علاوه بر تدریس، تالیفاتی نیز در حوزه های حقوق ارتباطات دارد.

معاون بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداریهای سازمان بازرسی، معاون مرکز رسیدگی به شکایتهای مردمی و نیز، مدیرکل سنجش سلامت اداری این سازمان، رییس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویر احمد، مدیر مطالعات حقوقی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی، مدرس دانشکده خبر و مدیر منطقه ای خبرگزاری ایسنا از جمله سوابق او است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
1
تبریک به مهندس جهان بین وتشکر از دکتر هاشمی بابت این انتصاب بجا وشایسته این نخبه علمی استانمان.
نام:
ایمیل:
* نظر: