به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۱۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
شهردار یاسوج هشدار داد:
شهردار یاسوج با اشاره به فعالیت 40 آتش نشان در 3 ایستگاه ادامه داد: نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز خرید لباس اطفای حریق مورد نیاز این افراد به تعداد 40 نفر مشغول فعالیت و حتی دستگاه تنفس مورد نیاز در گذشته توسط ستاد بحران و حتی شهرداری کم لطفی شده است.
خبردنا: شهردار یاسوج گفت: در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای در ساختمان‌های بلند مرتبه و بیش از 4 طبقه با مشکل امدادرسانی و اطفای حریق روبه‌رو هستیم که انتظار می‌رود ستاد بحران در این زمینه نگاه ویژه به شهرداری یاسوج و مجموعه آتش نشانی داشته باشد.

به  گزارش "خبردنا"، "نستهن مقدم" با اشاره به اینکه آتش نشانی یاسوج از ابتدائی ترین تجهیزات و امکانات محروم بوده است، افزود: حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند و نباید نسبت به این مهم بی تفاوت باشیم در در صورت وقوع یک حادثه به دلیل کمبود تجهیزات و امکانات شاید با فاجعه روبه رو شویم.


 شهردار یاسوج از خرید ۱۰ میلیارد ریالی تجهیزات برای آتش‌نشانی یاسوج خبر داد و اظهار داشت:  با توجه به رایزنی‌های انجام شده مقرر شده دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر بویژه ستاد بحران در این زمینه کمک لازم را داشته باشند و در غیر این صورت مجبور هستیم با وجود محدودیت‌های مالی برای برطرف کردن کاستی‌ها وام بگیریم.

وی با اشاره به فعالیت 40 آتش نشان در 3 ایستگاه ادامه داد: نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز خرید لباس اطفای حریق مورد نیاز این افراد به تعداد 40 نفر مشغول فعالیت و حتی دستگاه تنفس مورد نیاز در گذشته توسط ستاد بحران و حتی شهرداری کم لطفی شده است.

مقدم با تاکید بر اینکه بدون هیاهوی رسانه‌ای پیگر برطرف کردن مشکلات در بخش‌های مختلف هستم، افزود: از روز اول حضورم دغدغه تهیه و تامین دستگاه تخلیه دود، لباس اطفاء حریق، دستگاه تخلیه دود، تشک نجات و خودروی بالابر فوماتیک دارای سبد برای آتش نشانی را دارم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
اقایشهردار عزیز چندمدت گذشته مانور تجهیزات گذاشتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: