به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
احمدی:
احمدی ابراز کرد: فرمانداران‌ و بخشداران مسائل امنیتی را از طریق شورای تامین دنبال کنند.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران و بخشداران موظف بوده غیرجانبدارانه، امانتدارانه و توسعه مدارانه انتخابات را مدیریت کنند

به گزارش"خبردنا" ، علی محمد احمدی در نشست با فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فرمانداران به صورت دقیق تنظیم بازار را رصد کنند.

وی عنوان کرد: ترویج مهاجرت معکوس سبب توسعه پایدار در استان می‌شود و می‌طلبد مسئولان برای عملیاتی شدن این مهم بیش از پیش تلاش کنند.

احمدی در واکنش به مطرح کردن یکی از مشکلات حوزه عشایری شهرستان چرام و در تماس تلفنی با مدیرکل امور عشایر، بیان کرد: کارشناس امور عشایر، صنعت و معدن و سایر دستگاه‌های اجرایی مورد نیاز  در شهرستان هایی که فاقد نمایندگی هستند به صورت مداوم حضور فعال داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات تمامی مناطق استان در دستور کار مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: در این شرایط به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای داشته باشید.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در راستای رفع مشکلات فضای فیزیکی، کمبود نیرو و تجهیزات فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه بخشی از کمبود نیروی انسانی به دلیل مشغول بودن نیروها در واحدهای دیگری است، تصریح کرد: بازگشت نیروها به پست سازمانی خود ضروری است.

وی گفت: یک فرماندار توانمند در عین اقتدار باید تعامل سازنده را با سایر مدیران برقرار کند و در هر حالی پیگیر مطالبات حوزه کاری خود باشد.

احمدی با اشاره به اینکه دستگاه‌های ناظر و حوزه ارشاد آنگونه که باید و شاید نظارت کافی بر فعالیت رسانه‌ای و فضای مجازی ندارند، بیان کرد: یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی‌ها پاسخگویی به مطالبات مردمی است و باید هوشیار باشند و به صورت مستمر عملکرد حوزه کاری خود را پوشش دهند.

وی با بیان اینکه از نقد منصفانه استقبال می کنیم، تاکید کرد: فضای فکری جامعه نیازمند نقد است و باید مشکلات را از مبدا مدیریت کرد و پاسخگو بود.

احمدی ضمن تشکر از زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی برای عملکرد مطلوب در مدیریت سیل اخیر، اظهار داشت: برای مدیریت بحران‌ها و توسعه استان باید  در سال 98 به مراتب با تلاش بیشتر و بهتری نسبت به سال گذشته ظاهر شد.

وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا برای تضعیف تاب آوری در کشور، ابراز کرد: باید تلاش کنیم که میزان مقاومت در بین مردم را افزایش دهیم و این مهم تنها با خدمت رسانی دلسوزانه محقق می‌شود.

احمدی تاکید کرد: حل مشکلات مردم و تعامل با همدیگر در دستور کار قرار گیرد و این فرهنگ مسئولیت پذیری باید به تمامی سطوح منتقل شود.

وی با اشاره به تلاش‌ها آمریکا برای اختلال در برگزاری انتخابات و ضربه زدن به نظام، بیان کرد: بحث امنیت مهم ترین نیاز جامعه است و مدیران باید پای کار باشند و هرکسی که به دنبال هنجارشکنی باشد به صورت جدی برخورد شود.

احمدی با تاکید بر اینکه وزارت کشور هسته اصلی در بحث مقاومت و تاب آوری است، ابراز کرد: فرمانداران‌ و بخشداران مسائل امنیتی را از طریق شورای تامین دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت امسال 14 میلیارد دلار ارز برای تامین کالای اساسی تخصیص داده است، عنوان کرد: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران موظف بوده غیرجانبدارانه، امانتدارانه و توسعه مدارانه انتخابات را مدیریت کنند و ملزم به رعایت امانت در آرای مردم هستیم و باید بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: