به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۴۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
معاون استاندار خبرداد:‌
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که ساعات کار ادارات در این استان دیگر تغییر نخواهد کرد.

"دکتر جعفر گوهرگانی " در گفت و گو با خبردنا از یاسوج گفت: براساس دستورالعمل وزارت کشور، ساعات کار ادارات دولتی تنها در چهار استان جنوبی کشور بدلیل افزایش دما و افزایش میزان مصرف انرژی تغییر می کند.

وی استان های خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان را استان هایی برشمرد که ساعات کار ادارات آنها براساس دستورالعمل وزارت کشور تغییر کرده است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساعات کار ادارات در این استان به همان روال سابق یعنی از هفت و 15 صبح تا 14 و 30  دقیقه خواهد بود.

گوهرگانی با بیان اینکه کارکرد میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد براساس آمارهای وزارت نیرو نسبت به سایر استان های کشور بالا نیست، تصریح کرد: از سویی 48 درصد جمعیت استان ما نیز براساس آمارهای سازمان برنامه و بودجه در مناطق سردسیری سکونت دارند.

وی گفت: تغییر ساعات ادارات مختص استان هایی است که هم آمار جمعیتی آنها در مناطق گرمسیری بالا بوده و هم میزان مصرف انرژی در آن استان ها نگران کننده باشد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه ساعات کار ادارات در این استان دیگر تغییر پیدا نمی کند، یادآورشد: تمامی ادارات ملزم به رعایت دستورالعمل وزارت کشور بوده و در وقت اداری عنوان شده در محل کار خود حاضر باشند.

گوهرگانی افزود: اداراتی که در وقت اداری خود بازگشایی نشوند تخلف از قانون داشته و با آنان براساس قانونی برخورد می شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
آخی مردگرون این همه میدونست
نام:
ایمیل:
* نظر: