به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۴۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
یزدانپناه تشریح کرد:
وی گفت: تلاش و پیگیری مجموعه دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای رفع مشکلات سد راه این پروژه قابل تقدیر است.
خبردنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های بیمارستانی در شهرستان‌های مختلف تاکید کرد: رعایت نکردن قانون توسط برخی از مسئولان دلیل تاخیر آغاز عملیات اجرایی بیمارستان چرام بوده است.

به گزارش"خبردنا"، پرویز یزدان‌پناه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرایی شدن بیمارستان چرام اظهار داشت: این بیمارستان سال 96 بدون رعایت جوانب و روند قانونی و برگزاری مناقصه به صورت شفاهی به یک پیمانکار واگذار کردند که به دلیل ورود دستگاه‌های نظارتی پروژه 18 ماه تعطیل شد.

وی با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف بیمارستان چرام را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادم و در نهایت مقرر شده کارکرد پیمانکار پرداخت شود، افزود: هم اکنون برای اجرای این پروژه 37 میلیارد ریال اعتبار داریم و بعد از رفع مشکل با هدف انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته می‌شود.

یزدان‌پناه از مردم شهرستان چرام به دلیل تعطیلی 18 ماهه عملیات اجرایی بیمارستان چرام به دلیل عدم رعایت قانون توسط برخی از مسئولان عذرخواهی کرد و گفت: تلاش و پیگیری مجموعه دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای رفع مشکلات سد راه این پروژه قابل تقدیر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان دهدشت سال گذشته با وجود نواقصاتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: وسایل سرمایشی از جمله تجهیزات مورد نیاز این مرکز بوده که حتی بعد از بهره برداری مسئولان وقت ریالی برای تکمیل و رفع نواقصات اختصاص ندادند.

یزدان‌پناه بیان کرد: در 20 روز اخیر 33 میلیارد ریال اعتبار برای رفع کمبودهای اورژانس بیمارستان دهدشت از جمله وسایل سرمایشی اختصاص دادیم در حالی مسئولان باید قبل از افتتاح به فکر رفع نواقصات باشند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چرام شهر زیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
جناب آقای علی بازی باید شفاف سازی شود و باید بگویند آن پیمانکار کی بود و توسط چه کسی و چطور شفاها پروژه واگذار شد و نهادهای نظارتی چرا مانع شدند؟؟؟؟ آیای پای عدل هاشمی در میان هست؟هر علتی دارد لطفا صدای مردم باشید و حرف مردم را بزن همچنان که تاکنون زدی
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
بنازم دکتر یزدانپناه را که با شجاعت و درایت علوم پزشکی را مدیریت می کند و نقاط ضعف را در سراسر استان یکی پس از دیگری بر طرف می کند احسنت بر شما که باج به کسی نمی دهی .
نام:
ایمیل:
* نظر: