به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۴۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
وی اظهار داشته، البته در تعطیلات عید فطر و زمان برگزاری جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین حضور غیر قابل پیش بینی گردشگران را در استان داشته ایم.
خبردنا: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سال گذشته هفت میلیون و 800 هزار گردشگر وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

به گزارش "خبردنا" «سلمان خوش قدم پور» به ایسنا گفته که در تعطیلات عید فطر امسال رکورد 100 درصد اشغال ظرفیت اماکن گردشگری، اقامتی و اماکن اقامت موقت را داشته ایم هر چند که در ایام نوروز امسال با توجه به بارندگی های بهاری و وقوع سیل در استان از حضور گردشگران بی بهره مانده ایم.

وی اظهار داشته، البته در تعطیلات عید فطر و زمان برگزاری جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین حضور غیر قابل پیش بینی گردشگران را در استان داشته ایم و همچنین در فصل تابستان نیز میزبان گردشگران هستیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرده، 70 مرکز، مجموعه و تاسیسات گردشگری ازجمله یک هتل چهار ستاره، دو هتل آپارتمان، یک مهانپذیر، 29 مجموعه گردشگری، اقامتی و پذیرایی، 10 اقامتگاه بوم گردی و 24 اردوگاه گردشگری با پیشرفت فیزیکی 20 تا 60 درصد در سطح استان در حال ساخت هستند.

خوش قدم پور اضافه کرده، مجموعه پارک آبی یاسوج تا پایان امسال به احتمال 90 درصد افتتاح و به بهره برداری می رسد. همچنین فاز اول تله کابین یاسوج با پرداخت تسهیلات تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
نام:
ایمیل:
* نظر: