به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۰۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران آموزش و پرورش این استان بشدت هشدار داد که در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی نگاه جانبدارانه به کاندیداهای خاص نداشته باشند.
به گزارش خبردنا، " حسین کلانتری " در جمع مدیران ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش نباید پایگاه خاصی برای کاندیداهای انتخاباتی باشد.

وی با تاکید براینکه نباید اجازه داد فضای جامعه در شرایط کنونی بسمت و سوی انتخابات پیش برود، اظهارداشت: نکاتی را که می خواهم بگویم ضروری است و دوست ندارم که فضای کنونی جامعه بسمت و سوی فضای انتخاباتی پیش برود زیراکه مردم در این فضا در شرایط موجود ضرر می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتصابات در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در هر سطح و مقطعی که می خواهد صورت گیرد نباید بگونه ای باشد که شائبه انتخاباتی بدنبال داشته و موجب دغدغه و نگرانی مردم و فرهگیان را فراهم آورد.

کلانتری باتاکید براینکه هیچ مدیری در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد حق جانبداری از کاندیدای خاصی را ندارد، خاطرنشان کرد: اگر تخلف انتخاباتی از سوی مدیر یا مدیران این نهاد مقدس شکل گرفت بدون شکل باید با وی برخورد قانونی بشود.

وی گفت: آرمان های امام، فرمایشات رهبری انقلاب و پیاده کردن سیاست های دولت اهداف ما باید در برنامه ها باید باشد و بغیر از این نباید به چیز دیگری فکر کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشارکت جامعه فرهنگی در انتخابات ها، ادامه داد: بخش عمده ای از برگزارکنندگان انتخابات ها را فرهنگیان تشکیل می دهند که نباید این عزیزان به خود اجازه دهند در حمایت از کاندیدای خاصی به جایگاه معلمی خود خدشه وارد کنند.

کلانتری افزود: " امنیت، سلامت، شکوه، قانونمندی و بیطرف بودن " در انتخابات بایستی مدنظر همه ما باشد و معنایی ندارد که معلم عزیز ما شآن و قداست خود را در حمایت از کاندیدای خاصی پایین بیاورد.

وی باتاکید براینکه فضای آموزش و پرورش را نباید بسمت و سوی انتخابات سوق داد، خاطرنشان کرد: امیدوارم فرهنگیان ما در این استان این فضا را به سمت و سوی انتخابات سوق ندهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مدیر مدرسه ای در گوشه ای از این استان از کاندیدای خاصی حمایت کند دچار تخلف شده است.

کلانتری تاکیدکرد که با چنین مدیرانی بطور حتم براساس قانون برخورد می کند و اجازه نمی دهد چنین مدیرانی در آموزش و پرورش مسوولیت داشته باشند.

وی افزود: من با تمام توان از جامعه آموزش و پرورشی که از کاندیداهای خاص در انتخابات حمایت نکنند حمایت می کنم و کسی هم نمی تواند با این جامعه برخورد کند.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
سلام تورابه خدابه فکر بهمئی باشید که اوضاش خراب کرد .......
فرهنگی .
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
رطب خورده .منع رطب می کند .
ایشان از صندلی های چپ و راست خودشون شروع کنند ..
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
کلیه مدیران مدارس بویژه مدیریت اموزش و پرورش گچساران حتی مدیرکل و معاونین اموزش وپرورش براساس انتخابات پیش رو ابلاغ گرفته اند و زیرنظر هستند اگر نتوانستند کاری در حد انتظار انجام دهند ابلاغشان لغو می شود

عزیزم رطب خورده چگونه می تواند منع رطب کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
بابا اموزش وپرورش شهرستان بهمئی ویران است به اقای مدیر کل بگو اقدام کند والی همه دارند مهاجرت میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر: