به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
تیتر عجیب یک روزنامه / موسی خادمی واکنش نشان دهد :
مسولان روزنامه افکار مردم باید اشتباه خود را با عذر خواهی رسمی از رییس جمهور کشور و مخاطبانش جبران نماید .
خبردنا : یک روزنامه در کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی عجیب این استان را کشوری مستقل فرض کرد !!

به گزارش "خبردنا"، روزنامه افکار مردم به صاحب امتیازی مدیر مسئول سید "محمد دانشی " در تیتری عجیب خبر از دیدار سید "موسی خادمی" استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان با تیتر دیدار رییس جمهور کهگیلویه و بویراحمد و رییس جمهور کشور داده است که این تیتر در فضای رسانه ای اقدامی کاملا غیر حرفه ای و متملقانه است .

اختصاص رییس جمهور به استاندار در فضای رسمی رسانه ای و آن را هم سطح رییس جمهور کشور بالا آوردن جز تملق استنباط دیگری نخواهد داشت و هم تراز کردن این دو توهین به رای ملت در انتخاب رییس جمهور و بنوعی پایین آوردن شأن و جایگاه رییس جمهور کشور در برابر یک استاندار است .

مسولان روزنامه افکار مردم باید اشتباه خود را با عذر خواهی رسمی از رییس جمهور کشور و مخاطبانش جبران نماید.

بر موسی خادمی استاندار استان هم واجب است که این توهین به رییس جمهور را که در سایه تملق از ایشان صورت گرفته بسرعت با اعلام برائت از همراهی با چنین رسانه های اعلام نمایند .
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
1
واقعا خنده دار است .محمد دانشی حسابی ما را خنداند .خبردنا بدرستی نوشته اند نقد را
علی از اهواز
|
-
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
1
0
برادر عزیز هیچ خنده ای ندارد طبق قانون استاندار استان نماینده رییس جمهور در استان می باشد و کلام رییس جمهور برای استان و انتقال آن برای استاندار در حکم این می باشد که استاندار رییس و مافوق آن استان می باشد. پس نتیجه این است که استاندار حکم رییس جمهور را دارد در استان
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
باز خدا پدرشو بیامرزه که در ادامه تیتر اضافه نکرد : طی این دیدار دکتر روحانی استوارنامه خود را تقدیم دکتر خادمی نمود.
م
|
-
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
جناب خادمی در قد وقواره ای نیست که بشود از وی یک رئیس جمهور ساخت. چرا که روسای جمهور از طریق آرای مردمی انتخاب میشوند و بواقع یک جایگاه و منزلت اکتسابی است ولی مقام استانداری جایگاهی انتصابی است.از طرفی جدای از لابی ها و چانه زنی های پشت پرده هر کسی با صدور یک حکم با امضای وزیر کشور می تواند استاندار شود.بنابراین مقام و منزلت یک استاندار یک استان را تا مقام و منزلت یک رئیس جمهور ارتقاء دادن کاری غیر منطقی بوده و حکایت ازناآگاهی میکند
نام:
ایمیل:
* نظر: