به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۰۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
آموزش و پرورش استان همکاری و تعامل بسیار خوبی با مجمع خیرین مدرسه‌ساز دارد مناطق نیازمند را شناسایی و به خیرین معرفی می‌کند.
خبردنا : مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بزرگ شوراهای آموزش و پرورش در گچساران در اواخر دی‌ماه خبر داد.

به گزارش"خبردنا"،
صبح امروز شورای آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسؤولان برگزار شد.

هادی زارع‌پور با اشاره به امر خداپسندانه و خیرخواهانه مدرسه‌سازی افزود: تاکنون خیرین مدرسه‌سار با تلاش‌های خیرخواهانه خود در راستای کاهش و رفع مشکلات آموزشی مناطق محروم کارهای مهمی انجام داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در کاهش کمبود تجهیزات و فضاهای آموزشی در مناطق محروم دارند.

وی به خدمات ارزنده خیرین مدرسه‌ساز در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش استان همکاری و تعامل بسیار خوبی با مجمع خیرین مدرسه‌ساز دارد مناطق نیازمند را شناسایی و به خیرین معرفی می‌کند.

زارع‌پور با اشاره به هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز عنوان کرد: در این جشنواره خیرین تعهد کردند که مبلغ 176 میلیارد ریال برای توسعه فضاها و زیرساخت‌های آموزشی این استان هزینه کنند.

وی به زمان برگزاری جشنواره نوزدهم اشاره کرد و ادامه داد: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز نیمه دوم فروردین 96 با حضور خیرین مدرسه‌ساز داخل و خارج از استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همایش بزرگ شوراهای آموزش و پرورش بر اساس مصوبه این شورا همایش سبک ایرانی، اسلامی با محوریت آسیب‌شناسی در هفته آخر دی‌ماه در گچساران برگزار می‌شود.

جهان محرابی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم اظهار کرد: تاکنون بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد بیش از 30 میلیارد ریال به مدرسه‌سازی کمک کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از تعهد 176 میلیارد ریالی خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره هجدهم 55 درصد تاکنون محقق شده است.



نام:
ایمیل:
* نظر: