به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
آفرین بر شما مردم وفادار و موقعیت شناس که همانگونه که در نهم دیماه سال 1388 به میدان آمدید امروز هم پشت سر رهبر عزیز خود سنگ تمام گذاشتید .
خبردنا: سیدعلی محمد بزرگواری " که از نمایندگان اصولگرای مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی محسوب می شود و همواره منتقد عملکرد " آیت الله هاشمی رفسنجانی " بود در صفحه شخصی خود با انتشار متنی در صفحه شخصی خود نوشت: 
 
مرحبا به این وحدت و انسجام اسلامی و ملی که مردم مومن و پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در تشییع جنازه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی به وجود آوردند و در تبعیت از ولی امر مسلمین و به پاس خدمات به یاد ماندنی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مانند سیل خروشان به صحنه آمدند تا نگذارند اراذل و اوباشی که در نماز جمعه بیست و ششم تیر ماه سال 1388 به ارزش های نظام اسلامی توهین کردند و شخصیت مرحوم رفسنجانی را زیر سوال بردند بار دیگر با گرا دادن دشمنان خارجی قداست نماز میت و حیثیت ملت ایران را خدشه دار نمایند .

گرچه شرذمه قبیله ای از هنجار شکنان با خط دهی اربابان خارجی خود به میان جمعیت انبوه حزب الهی آمده بودند ولی صبر و متانت وصف ناپذیر حزب الله و غریو فریاد الله اکبر و لا الله الا الله مردم مومن صدای شیطانی و ضد وحدت آنها را محو و توطعه خدشه دار کردن آبروی ملت ایران را خاموش نمودند و با احترامی خاص به پاس زحمات مرحوم رفسنجانی آن فقید سعید را بدرقه خانه ابدیش نمودند .

آفرین بر شما مردم وفادار و موقعیت شناس که همانگونه که در نهم دیماه سال 1388 به میدان آمدید امروز هم پشت سر رهبر عزیز خود سنگ تمام گذاشتید .


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
0
1
تا زنده بود که جناب بزرگواری شما همش به آن حضرت توهین می کردید و قدر زحمات ارزنده ایشان برای نظام و انقلاب را ندانستید و با بدترین نوع ادبیات در مورد ایشان حرف می زنید ولی باز جای شکر دارد که شما دلتان به رحم امد و دست از آن ادبیات خشن که در هیجای سیاست نمیگنجید برداشتید و از زحمات ایشون گفتید. در ضمن هیچ هنجارشکنی هم در بین آن خیل عظیم جمعیت نبود و هر انچه ک سر داده شد توسط 90 درصد ان جمعیت بود و کمترین خاسته و حق همه ملت ایران بود.
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
2
خجالت هم خوب چیزیه . تا دیروز اصطلاح دله دزد بکار میبردی.آخه تو ...............؟ خدا رو شکر بعد از سالها فهمیدی هاشمی کی بود؟ و نقشش تو این نظام چی بود.
هاشمی به تنهایی یک ارتش بود برای این انقلاب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
واقعا خجالت داره...
یکی از کسانیکه تا دیروز خدشه به شخصیت آن بزرگوار وارد می نمود تو و امثال تو بودند که هر زمان لطمه ای به نظام ایران وارد شده از ناحیه افرادی مانند تو بوده است.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
آقای هاشمی رفت آقای بزرگواری اما رو سیاهیش برا زغال مونده
بهمیی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
چه رویی داره این بزرگواری واقعآ خجالت بکش کمترین حرفه بهت .آخ تاقیامت. سی قیامتت
نام:
ایمیل:
* نظر: