به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره ارشاد استان :
خردمند ادامه داد: نویسندگان بومی هر آثاری در زمینه‌های مختلف دارند می‌توانند در آئین کتاب سال شرکت کنند و در این زمینه محدودیتی وجود ندارند.
خبردنا : معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده آئین کتاب سال این استان در بهمن ماه برگزار می‌شود.

رضا خردمند در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، موسسه خانه کتاب ایران، دانشگاه یاسوج، دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد نخبگان در راستای ارج نهادن به تلاش و کوشش نویسندگان، پژوهشگران، مترجمان، مصححان، مصنفان و پدید آورندگان آثار مکتوب، سومین آئین انتخاب کتاب سال این استان را در بهمن ماه برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه از همه برای ارائه آثار از همه پدیدآورندگان دعوت می‌شود عنوان کرد: نویسندگان بومی و غیر بومی و تمام نویسندگان و محققان داخلی و خارجی که آثاری را از دی ماه 94 تاکنون درباره استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر کرده‌اند می‌توانند آثار خود را ارائه کنند.

خردمند ادامه داد: نویسندگان بومی هر آثاری در زمینه‌های مختلف دارند می‌توانند در آئین کتاب سال شرکت کنند و در این زمینه محدودیتی وجود ندارند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره ارشاد کهگیلویه وبویراحمد افزود: ارسال 3 نسخه از هر عنوان اثر به دبیرخانه سومین دوره آئین انتخاب کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد الزامی است.

خردمند با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا سوم بهمن ماه است اظهار داشت: آئین پایانی و معرفی آثار برگزیده همزمان با نمایشگاه کتاب سالانه استان در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: