به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
خبردنا : رئیس انجمن پاراتکواندوی فدراسیون جانبازان و معلولان از احتمال حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آفریقا خبر داد.
سایت کمیته ملی المپیک: مسعود لشکری در این باره گفت: با توجه به اینکه بازی‌های پارالمپیک 2020 را در پیش داریم و نگاه ویژه‌ای به این رقابت‌هاست،بنابر این به منظور تقویت کادر فنی تیم تصمیم گرفته شد که پیام خانلرخانی که مربی تیم ملی در سال 2016 در مسابقات قهرمانی آسیا بود را به  عنوان سرمربی انتخاب کنیم. مدانلو هم که شناخت خوبی از تیم ملی دارد به عنوان مدیر فنی انتخاب شد تا با همدلی با یکدیگر به تیم ملی کمک کنند. 
 
وی افزود: بهمن ماه طی فراخوانی از ورزشکاران برای حضور در تیم ملی دعوت می‌کنیم تا برابر تقویم فدراسیون جهانی بتوانیم در چند رویداد مهم شرکت کنیم که حضورمان در این رقابت‌ها این هفته مشخص می‌شود. تصمیم داریم در هر کلاس و وزنی دو نفر را دعوت کنیم. از طرفی درباره تعداد بازیکنان در مسابقات جهانی لندن نیز این هفته تصمیم‌گیری می‌شود. 
 
رئیس انجمن پاراتکواندوی فدراسیون جانبازان و معلولان به رویدادهایی که تیم ملی در پیش دارد، اشاره کرد و اظهار داشت: رویدادهای قهرمانی آفریقا و اروپا و آیواز و مسابقات آسیایی رقابت‌هایی هستند که تیم ملی در پیش دارد و قرار است در آنها شرکت کنیم. 
 
لشکری در پایان گفت: اگر با حضور تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آفریقا موافقت شود، اردوها نیز قبل از سال جدید برگزار می‌شود، چون این مسابقات چهارم فروردین ماه برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: