به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
وسایل تپه ورزشی نور الشهدا باشت که یکی از بزرگترین پروژه های ورزشی این شهرستان بوده، هفته گذشته به سرقت رفته بود.
خبردنا : فرماندار باشت گفت: تخریب کامل مجموعه ورزشی نورالهشدا باشت صحت ندارد هر چند اگر کم کاری از دستگاهی صورت گرفته باشد با خاطی برخورد قانونی می شود.

سید مسعود حسینی در خصوص اخبار مبتنی بر تخریب مجموعه ورزشی تپه نور الشهدا اظهار داشت : این خبر بزرگ نمایی شده و فقط برخی اقلام از جمله شیرآب، آبگرمکن و چند تابلو برق به سرقت رفته و شیشه ها شکسته شده اند و تخریب کامل مجموعه صحت ندارد هرچند این موضوع نیز به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

فرماندار باشت افزود: در همین راستا از نیروی انتظامی خواسته شده با توجه به سرقت بیت المال این موضوع را با جدیدت در دستور کار خود قرار دهد تا عامل یا عاملین شناسایی شود و به مراجع قضایی معرفی شود.

وی بیان کرد: از اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان خواسته ایم که ترتیبی اخذ شود که شاهد مشکلات مشابه نباشیم و همچنین در حال بررسی هستیم که اگر کم کاری یا سهل انگاری از شخص یا دستگاهی صورت گرفته باشد با خاطی برخورد قانونی شود و رایزنی های لازم جهت جایگزینی قطعات به  سرقت رفته انجام گرفته است.

گفتنی است، وسایل تپه ورزشی نور الشهدا باشت که یکی از بزرگترین پروژه های ورزشی این شهرستان بوده، هفته گذشته به سرقت رفته بود.

در روزهای اخیر نیز غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در نامه ای به فرماندار باشت خواستار رسیدگی به موضوع تپه ورزشی نورالشهدای باشت شد
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
اقاي تاج گردون فرماندارت در مراسم رفسنجوني در مسجد باشد يك ايه خواند ان هم اشتباه بود ابرو فرمانداران برد فيلمش را بزار
نام:
ایمیل:
* نظر: