به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
خادمی همچنین از گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا بازدید و روند اجرای عملیات این پروژه را از نزدیک بررسی کردند.
خبردنا : یکی از مهم ترین وعده های سردار " عدل هاشمی پور " که در انتخابات به اجرای آن در صورت پیروزی تعهد داده بود گازرسانی به دیشموک و چاروسا دو بخش محروم این حوزه انتخابیه بود .

به گزارش"خبردنا" سید موسی خادمی و هیأت همراه که صبح امروز برای بازدید از پروژه‌های عمرانی به شهرستان کهگیلویه بزرگ سفر کرده است از تحقق یکی دیگر از وعده های انتخاباتی سردار هاشمی خبر داد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان گفت : 12 کیلومتر از لوله‌گذاری پروژه گازرسانی به دیشموک و چاروسا به اجرا و مناقصه در آمده است .

وی اعتبار لازم برای این پروژه را 60 میلیارد تومان برآورد و تصریح کرد: تاکنون 6 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده و لوله‌گذاری 6 کیلومتر دیگر نیز به مناقصه گذاشته شده است.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌تریم خواسته‌های مردم این دو منطقه گازرسانی است تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برای رضایت خاطر مردم این مناطق همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

به گزارش"خبردنا" گازرسانی به مناطق دیشموک و چاروسا از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این دو منطقه بوده که با تلاش و پیگیری نماینده پرتلاش کهگیلویه بزرگ در مجلس این امر محقق شده است .
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سراسیاب یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
سردار هاشمی نماینده محترم واستاندار محترم گازرسانی دو بخش ممبی وسراسیاب چه شد
سعید اسفذیارنسب از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
حتماً خبر نداری که زمان مهندس صیدالی و مهندس صادقی در زمان نمایندگی آقای بزرگواری این پروژه در حال انجام بود، لطفاً الکی همه چیز را به هم ربط ندهید، مدیر محترم سایت خبر دنا
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
سلام آقای علی بازی خودت خراب نکن این پروژه جه ربطی به نماینده فعلی دارد این که در زمان بزرگواری کلنگ زده شد
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
درسته من اصلاح طلب هستم ولی انصافا این پروژه و چند پروژه گازرسانی در زمان آقای بزرگواری بود،
آقای هاشمی پس کی به شهرستان کهگیلویه و چرام خدمت میکنی، تا یاد دارم دیشموک، بهمئی و... هستی تا بحال نگاه به خیابونا و ورودی شهرهای دهدشت و چرام انداختی مث اینکه یادت رفته بیشترین آرا رو در این دو حوزه داشتی و کمترین آرا رو در حوزه های دیشموک سوق و... داشتی، فک میکنی دور بعدی بهت رای میدن؟؟؟ مقصر شما نیستی و مقصر برخی افراد پول پرستی هست که اطراف شما حلقه زده اند
نام:
ایمیل:
* نظر: