به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
خبردنا : امام جمعه گچساران  ارتحال آیت‌الله هاشمی را به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و همچنین مردم شهرستان گچساران تسلیت گفت و اظهار کرد: پیام رهبری در فوت ایشان جامع و کامل بود.

وی افزود: در پیام رهبری همه قواعد و اصول را که لازم بود آورده بودند و تعبیر کاملی از ایشان داشتند.

حجازی تصریح کرد: پیام ایشان یک پیام جامع بود، شخصیت ایشان را آن گونه‌ای که بود بیان کرد و از سوی دیگر راه نفوذ را سد کرد.

امام جمعه گچساران اذعان کرد: ایشان در پیام‌شان به اختلاف نظرهایی اشاره کردند که این اختلاف نظرها نتوانست مانع ارتباطی شود که شروع آن از بین‌الحرمین بود.

وی با بیان اینکه ایشان در پیام‌هایشان به خوبی به بحث خناسان اشاره می‌کند، بیان کرد: این طبیعی است که حتی دو برادر و دو انسان دیدگاه و اختلاف نظرهای متفاوتی دارند و اختلاف در نظرها دارند اما این اختلاف نظر بود نه اختلاف در عمل.

حجازی بیان کرد: آیت‌الله هاشمی بارها بیان کردند که مقام معظم رهبری به عنوان رهبر و من به عنوان رهرو بوده و مطیع رهبری هستم.

امام جمعه گچساران افزود: آقای هاشمی بارها به رهبری بیان کردند، درست است که من اختلاف نظرهایی دارم اما شرعا وظیفه دارم از شما حمایت کنم و مطیع شما باشم.

حجازی تبیین کرد: آیت‌الله هاشمی در پاسخ به مقام معظم رهبری گفتند، من حجت شرعی دارم که از شما اطاعت کنم.

وی ادامه داد: اما افراد نادانی می‌خواستند از فوت هاشمی سوء استفاده کنند که رهبری فرمودند، وسوسه خناسان نتوانست در محبت شخصی عمیق او به اینجانب خلل ایجاد کند.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: این به معنای آن است افرادی هستند در کشور که به دنبال تحقق اهداف دشمنان هستند.

حجازی افزود: پس نتیجه می‌گیریم افرادی منافق و فتنه‌گر در کشور وجود دارد که از بیرون کشور دستور می‌گیرند تا منویات دشمنان را اجرا کنند و تلاش می‌کنند در کشور دو قطبی و فتنه ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: این عده تلاش می‌کنند جایگاه ولایت را تضعیف کنند و لذا خناسان نتوانستند به خواسته خود برسند و دیدیم که رهبری فرمودند، نیت شخصی ایشان نسبت به من تغییری نکرد.

امام جمعه گچساران افزود: ایشان در این روزها نیست که مانع خناسان شود و حتی در برخی محافل ترحیم به دنبال تسویه حساب شخصی هستند.

حجازی در ادامه تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی متعلق به نظام و رهبری بود و متعلق به جناح خاصی نبود.

وی گفت: این گونه نیست که کسی یا اشخاصی بخواهند با میتینگ سیاسی به اهداف سیاسی خود برسند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: در جلسه ترحیم رسم بر این است انسان از معاد صحبت کند اما افرادی در محافل ترحیم هم به دنبال تسویه حساب شخصی هستند.

حجازی تاکید کرد: انسان باید همواره از خدا بترسد و تلاش برای ایجاد نفاق و فتنه در جامعه نکند و به دروغ نگوید ما مطیع رهبریم و در عمل مطیع رهبر نباشد.

امام جمعه گچساران افزود: شهادت شهید بزرگوار نواب صفوی را پیشاپیش بر مردم ولایت مدار تسلیت می‌گویم و باید بتوانیم مانند آنها این مسیر را ادامه دهیم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
1
0
جناب علیبازی قربون شکل ماهت چه لزومی داره سخنان آزار دهده وبی ارزش چندتا امام جمعه مغرض را درج کنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
1
مغرض خودت هستی
درود بر ایمه جمعه
نام:
ایمیل:
* نظر: