به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
خبردنا : خانه کارگر گچساران فک پلمپ شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز آموزش خانه کارگر شهرستان گچساران تا زمان رفع اختلاف با خانه کارگر فک پلمپ شد.

فرج اله راد در خصوص پلمپ خانه کارگرگچساران افزود: پس از پلمپ مرکز آموزش خانه کارگر شعبه گچساران تلاش برای رفع آن از سوی مسئولان این شهرستان و استان آغاز شد.

وی بیان کرد: مرکز آموزش خانه کارگر شهرستان گچساران تا زمان رفع اختلاف با خانه کارگر فک پلمپ شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با پی گیری مسئولان شهرستانی و استانی و حضور دبیر اجرایی خانه کارگر استان در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و در خواست فک پلمپ تا زمان رفع اختلاف با حکمیت معاونت استانداری و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان دستور همکاری در خصوص فک پلمپ این مرکز آموزشی را به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گچساران ابلاغ  شد.

راد عنوان کرد: بر اساس ماده پنج مصوبه ۴۸۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی، صدور مجوز فعالیت‌های آموزشی در قالب دوره‌های مهارتی و همچنین نظارت بر آنان بر عهده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

گفتنی است ، مرکز آموزشی خانه کارگر شهرستان گچساران به دلیل ارائه آموزش‌های رایگان پلمپ شده بود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدعبدالمجیدحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
سلام خسته نیاشیدخدمت مهندس جنتی.احسنت خداوندهمیشه یارویاورشماباشد.به این میگن مسول که اینطورپیگیرکارکارگران هست انشالله موفق باشی
ش-ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
جناب آقای حاج جنتی فردی خدوم ودلسوز بویژه برای کارگران استان می باشند...
مسئولین محترم استانی وشهرستانی قدر ایشان رابدانند...هر شخص دیگری غیر از ایشان تصدی این مسئولیت را داشت قطعا" نمی توانست بار این همه ناملایمات وکارشکنی ها را به دوش بکشد...حال که از زحماتشان قددانی درخور وشایسته نمی گردد ،لااقل چوب لای چرخ کارهای ایشان نگذارید...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
0
0
مدرکش اعتبار نداره...فقط به فکر منافع خودشه..
نام:
ایمیل:
* نظر: