به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
طی همین هفته قرار داد پیمانکار ابلاغ می شود و بعد از این ابلاغ، پیمانکار با انگیزه بیشتری شروع به کار خواهد کرد.
خبردنا : نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت فعال شدن واحدهای پایین دست پتروشیمی، زمینه اشتغال 1500نفر فراهم می شود.

به گزارش"خبردنا"، عدل هاشمی پور در بازدید از عملیات اجرایی خاکبرداری پتروشیمی دهدشت ضمن ابراز از روند اجرای کار افزود: با وجود اینکه هنوز قرار پیمانکار ابلاغ نشده اما کارها خوب پیش می رود.

وی خواستار صبر و تحمل از مردم برای به سرانجام رسیدن این پروژه شد و بیان کرد: تذکرات لازم جهت افزایش دستگاهها به مدیران کارگاه ها داده شده و باید به صورت دو شیفت و سه شیفت به کار خود ادامه دهند.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام لنده در مجلس شورای اسلامی زمانبندی اتمام این پروژه را سه سال نیم عنوان و تصریح کرد: برای فازل اول 22 میلیاردتومان پیش بینی شده است.

هاشمی پور خاطرنشان کرد: برای فاز دوم ساختمان های غیر صنعتی بستر فراهم است و هیچ گونه نگرانی ریالی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خط لوله این پروژه در بودجه 96 لحاظ شده، خواستار همکاری دولت در این خصوص شد و عنوان کرد: در حال حاضر نیازی به لوله نیست چرا که اگر الان لوله ها زیرخاک بروند عمر مفید خود را از دست می دهند.

هاشمی پور بیان کرد: طی همین هفته قرار داد پیمانکار ابلاغ می شود و بعد از این ابلاغ، پیمانکار با انگیزه بیشتری شروع به کار خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام لنده در مجلس شورای اسلامی واحدهای پایین دست پتروشیمی را 12 واحد عنوان واضافه کرد: در صورت فعال شدن این واحدها حدود 1500 نفر در پتروشیمی دهدشت مشغول به کار خواهند شد.




انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
0
خدا کند ک این دروغ بزرگ بازم بلف سیاسی نباشد
نام:
ایمیل:
* نظر: