به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس :
زارعی گفت: عملیات احداث راه‌آهن و همچنین کار تطویل باند فرودگاه یاسوج در حال انجام است.
خبردنا: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخی رسانه‌‎های استان با وی اختلاف دارند، افزود: نباید اختلاف رسانه‌ها با من موجب نگرانی و تشویش اذهان عمومی شود.

به گزارش"خبردنا" غلام‌محمد زارعی در مراسم بهره‌برداری از نخستین پارک بانوان در شهر یاسوج از ابلاغ 300 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

وی با اشاره به اینکه حرکت توسعه و پیشرفت در جمهوری اسلامی تعطیل بردار نیست، گفت: با وجود تحریم‌ها و سایر مشکلات چرخ توسعه در کشور همچنان در حرکت است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرصت برای بیان خدمات دولت تدبیر و امید اندک است، گفت: گاهی رسانه‌های ما نسبت به اقدامات دولت تدبیر و امید بی‌مهری می‌کنند.

وی بیان کرد: در هفته گذشت در نشستی که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم مبلغ 300 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راه‌سازی استان اختصاص داده شد و از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان 20 میلیارد اعلام مناقصه حوزه آب بود که 15 میلیون برای تصفیه‌خانه شهر یاسوج، 5 میلیارد برای شبکه آبرسانی یاسوج و  5 میلیارد دیگر هم برای شبکه آب شهر مادوان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه استان زنده و بانشاط کهگیلویه و بویراحمد تبدیل به کارگاه عمرانی شده، گفت: عملیات احداث راه‌آهن و همچنین کار تطویل باند فرودگاه یاسوج در حال انجام است.

زارعی اضافه کرد: باید اقدامات و خدمات دولت بیان شود تا مردم بدانند این دولت مبنای خدمت به مردم را دارد و در حال ارائه خدمات به مردم است.

وی در پایان با اشاره به سهم زنان در توسعه کشور گفت: زنان سهم زیادی در توسعه کشور داشته‌اند و جایگاه و منزلت زنان در جمهوری اسلامی مورد توجه است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لوداب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
0
0
درود
نام:
ایمیل:
* نظر: