به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
خبردنا : با شهادت یک فلسطینی دیگر، شمار شهدای انتفاضه قدس از اکتبر ۲۰۱۵ میلادی تاکنون به ۲۷۶ نفر رسید.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی در اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت وی به بهانه تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی در نزدیکی ایست بازرسی ارتش این رژیم خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین خاطر نشان کرد که "نضال داود مهداوی" (44 ساله) از اهالی روستای شویکه در شمال طولکرم در اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

پایگاه صهیونیستی "0404" هم گزارش داد که نظامیان ارتش اسرائیل به سمت یک جوان فلسطینی که سعی در حمله با سلاح سرد (چاقو) به سمت سربازان ارتش صهیونیستی در ایست بازرسی "104" این رژیم واقع در نزدیکی طولکرم را داشت، تیراندازی کردند.

این پایگاه صهیونیستی همچنین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست پس از زخمی کردن این جوان فلسطینی او را به حال خود رها کردند تا پس از خونریزی طولانی جان خود را از دست بدهد. این در حالی است که هنوز از زخمی یا کشته شدن نظامیان صهیونیست در این حادثه خبری منتشر نشده است.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس در اوایل ماه اکتبر سال 2015 تاکنون ده‌ها جوان فلسطینی را به بهانه تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی و حمله به نظامیان ارتش صهیونیستی به شهادت رسانده و یا زخمی کرده است و با شهادت نضال داود مهداوی، شمار شهدای انتفاضه قدس به 276 نفر رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: