به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
در جمع مردم منطقه آبچندار گلال لوداب عنوان شد :
زارعی عنوان کرد: توجه به نیازهای مردم منطقه لوداب از اولویت‌های ما در شهرستان بویراحمد است.
خبردنا: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس ‌از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بخش لوداب شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش "خبردنا"، غلام‌محمد زارعی در جمع مردم منطقه آبچندار گلال لوداب با اشاره به اختصاص 15 میلیارد تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بخش لوداب، اظهار داشت: این میزان اعتبار در بخش‌های راه‌، نوسازی مدارس، آب آشامیدنی و برای احداث سایر زیرساخت‌ها هزینه می‌شود.

وی از سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بخش لوداب در هفته‌های آینده خبر داد و افزود: در این سفر، محرومیت‌ها شناسایی و برای رفع آنها تلاش می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گازرسانی به سایر روستاهای بخش لوداب، آبرسانی، ایجاد زیرساخت‌های آسفالت و اجرای طرح‌های هادی روستایی از دیگر برنامه‌های ما در بخش لوداب است.

زارعی با بیان این‌که با حضور در دورترین مناطق استان سعی بر رفع مشکلات این مناطق داریم، عنوان کرد: توجه به نیازهای مردم منطقه لوداب از اولویت‌های ما در شهرستان بویراحمد است.

وی ابراز کرد: در راستای افزایش تولید و اشتغال‌زایی این منطقه باید شرایط برای زندگی مردم در این مناطق فراهم شود، زیرا مهاجرت روستاییان به اقتصاد استان و کشور ضربه خواهد زد.
نام:
ایمیل:
* نظر: