به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
این مشروبات در داخل یک کامیون جاساز شده بود که تعداد قوطی‌های کشف شده 2 هزار و 970 عدد انواع مشروبات الکلی است.
خبردنا : دادستان عمومی و انقلاب کرمان از توقیف محموله بزرگ مشروبات الکلی در استان کرمان خبر داد و گفت: این محموله از خارج کشور وارد شده بود که قصد توزیع در داخل کشور را داشتند.

دادخدا سالاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: شب گذشته بزرگترین محموله مشروبات الکلی خارجی توسط ماموران نیروی انتظامی در کرمان متوقف شد.

وی با قدردانی از ماموران نیروی انتظامی در استان کرمان گفت: این محموله از غرب کشور وراد کشور شده است که از بسیاری از استانهای کشور عبور کرده بود اما در استان کرمان کشف و متوقف شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه در این راستا سه نفر افراد غیربومی دستگیر شدند افزود: این مشروبات در داخل یک کامیون جاساز شده بود که تعداد قوطی‌های کشف شده 2 هزار و 970 عدد انواع مشروبات الکلی است.

وی ارزش ریالی این محموله را حدود 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان با پدیده شوم قاچاق در هر زمینه‌ای مبارزه می‌کند.

سالاری با بیان اینکه از ابتدای امسال بالغ بر 14 هزار انواع مشروبات الکلی در استان کرمان کشف شده است خاطر‌نشان کرد: در اسلام از مشروبات الکلی به عنوان ام‌المفاسد یاد شده و بسیاری از جرائم خشن و خشونت‌های خانوادگی، تصادفات و نابهنجاری‌های اجتماعی ناشی از مصرف مشروبات الکلی است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با اهداف دراز مدت مصرف این مشروبات را در انواع شبکه‌های تلویزیونی خود تبلیغ می‌کند گفت: این مشروبات با هدف ایجاد بی‌بندو‌باری در جامعه توزیع می‌شود و حتی قیمت آن در محل کارخانه و محل توزیع یکی است که نشان از برنامه استکبار برای از پای در آوردن جامعه اسلامی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: